יום שני, 21 במרץ 2016

ELIZABETH ARDEN Sunset Bronze Summer 2016 Collection

אוסף מוצרי האיפור של אליזבת ארדן לקיץ 2016 נועד כדי ללכוד "את החמימות הססגונית, היופי והמסתורין של שעת בין הערביים והלילה היורד," כך לדברי החברה. בין המוצרים המסקרנים הכלולים באוסף, ניתן למצוא ברונזר שימרי מקסים ועט-סטיק עבה להארות.



לדברי רבקה רסרפו (Rebecca Resrepo), אמנית האיפור הגלובלית של המותג, "הקיץ הזה הוא כולו זוהר שזוף ונועז והאוסף האוניברסלי הזה מורכב מצבעים המשלימים ומדגישים את כל גווני העור."


בקולקציה:

Sunset Bronze Prismatic Eyeshadow Palette (חדש, מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות מושלמת לכל מצב רוח, בגד או אירוע. הפלטה כוללת חמישה גוונים שימריים, החל מורוד רך וענבר מוזהב ועד שזיף-טאופי וסגול עשיר – כולם עשירים בפיגמנט ועמידים לטווח ארוך.

·       01 Summer Seduction


Sunset Bronze Prismatic Bronzing Powder (חדש, מהדורה מוגבלת) – ברונזר פריזמה מועשר במינרלים, בעל מרקם משיי המחליק על העור ללא מאמץ ומספק לו זוהר בריא וקורן עם מעטה עדין של נצנוץ מוזהב. פורמולת הברונזר מכילה חלקיקים מחזירי אור המסייעים לטשטש ולרכך מראה קמטוטים ופגמים קלים בעור, בעוד שמן ארגן וויטמין E תורמים להעשרת העור בלחות. הברונזר מגיע באריזת קומפקט עם מראה מובנית והיא כוללת גם מברשת בצורת חצי ירח עם שיער טבעי. 

מוצע בשני גוונים שונים:
·       01 Warm Bronze
·       02 Deep Bronze



Sunset Bronze Prismatic Highlighter (חדש) – היילייטר בצורת עט-סטיק עבה, המספק מראה זוהר רך וטבעי לעור. המוצר מועשר בחלקיקים מחזירי אור שמקורם באבקת פנינים, המרקם הקרמי מחליק על העור בקלות ויוצר אפקט הארה רב-מיימדי וטבעי למראה.

·       01 Eclipse


Sunset Bronze Prismatic Lip Gloss (מהדורה מוגבלת) – ליפגלוס המספק עמידות ארוכה, גוונים רכים וברק של מראה. הפורמולה מחזירת האור מועשרת בפיגמנטים מבריקים ופנינים רב-מיימדיות, מחליקה על השפתיים בקלות ומזינה אותם ברכיבי לחות, הרגעה והגנה כמו אלוורה וויטמינים A, C ו-E

מוצע בשלושה גוונים שונים:
·       01 Moonlight Kiss
·       02 Midnight Kiss
·       03 Sunset Kiss


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאפריל 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails