יום שישי, 12 בפברואר 2016

Yves Saint Laurent Mascara Vinyl Couture

מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" ישיק בקרוב את Mascara Vinyl Couture - מסקרה חדשנית בעל פורמולה, המתוארת כפורצת דרך ומורכבת מריכוז גבוה מאד של פיגמנטי לכה ובסיס נוזלי שקוף. אגב המסקרה הנ"ל, שעוצבה ויוצרה במעבדות לוריאל, הינה פרי פיתוח של למעלה מארבע שנים.



מסקרת ה"ויניל קוטור" מיועדת בעיקר לבני דור המילניום – אלה שנולדו בין השנים 1980 ואמצע שנות ה-2000. היות ודור זה אוהב מאד לשחק עם צבע, להתבלט ולהעצים את החופש האישי והאינדיבידואליות שלהם, "איב סאן לורן" יצרו עבורו את המסקרה הצבעונית והמבריקה הזו שתסייע להם להתבלט עוד יותר מבחינה חיצונית.

המסקרה החדשה תהיה זמינה בשבעה גוונים שונים ושני טופ-קוטים מנצנצים. כמובן, שפורמולת המסקרה עוצבה כך שתעצים את נפח ואורך הריסים ותעניק להם מראה מניפתי וסקסי. בנוסף לכך, פיגמנטי הלכה יעצימו את הצבע, בעוד ארבעה סוגי שמנים ביומימטיים (ארגן, קורטם, שקדים מתוקים וקיק) מזינים ומגנים על הריסים. המסקרה מגיעה באריזה מלבנית שקופה ומצויידת בפקק כסוף.

אמנם שיווקה של המסקרה החדשה ברחבי העולם יחל רק בחודש מאי 2016, אבל קמפיין הפרסום שלה בכיכובה של קארה דלווין עתיד לעלות כבר בימים הקרובים. מאחר וכאמור המותג מייעד את המסקרה לדור המילניום, יעלה גם קמפיין דיגיטלי שיכלול קטעי וידאו, קבצי GIF ופלאש באורך של 10-15 שניות, שיציגו כיצד להשתמש במוצר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails