יום שלישי, 16 בפברואר 2016

קליניק יוצאת בקמפיין עולמי בשיתוף זארה לארסון

מותג היופי Clinique יוצא בקמפיין עולמי מגניב ולצורך העניין מגייס את הזמרת השבדית הצעירה והפופולרית, זארה לארסון (Zara Larsson).



אולי השם זארה לארסון לא מצלצל מוכר לחלק מכם, אבל קרוב לוודאי ששמעתם אחד מלהיטיה האחרונים, כמו למשל "Lush Life" או אולי "Uncover". יש לה גם חשבון אינסטגרם מגניב עם יותר ממיליון עוקבים מסורים ופוסטים דיי משעשעים.

בגלל שהמוזיקה של לארסון משתרעת על-גבי ז'אנרים רבים, בחרו ב"קליניק" לקחת ממנה השראה לקטלוג הגוונים החדשים בסדרת השפתונים Clinique Pop Lip Colour + Primer. וככה זה עובד: Acoustic (אקוסטיקה) – ניוד, Country (קאנטרי) – אדום, Pop (פופ) – ורוד ו- Dance (דאנס) – סגול.


הקמפיין החדש של קליניק בשיתוף לארסון כולל ארבעה סרטונים תחת פס הקול ללהיטה "Lush Life", בהם מופיעה לארסון בארבע דמויות שונות – כל אחת מהן מייצגת קבוצת גוונים אחרת. באחד הראיונות היא סיפרה: "תמיד אהבתי איפור ושיתוף הפעולה עם קליניק ביצירת ארבעת הסרטונים האלו היה כייף גדול מאד."

לפני ימים אחדים שוחרר קליפ אינטראקטיבי בשם “Play With Pop”, המאפשר לצופים לשנות באופן מיידי את סגנון השיר ואת פלטת הגוונים הנבחרת. בקליניק מסבירים: "כאשר אשה לובשת אדום היא עלולה להרגיש נועזת ומועצמת יותר. גוון שזיפי יכול לגרום לה להרגיש פראית יותר, בעוד גוון ניודי אולי יגרום לה לחוש נשית יותר. לכן, רצינו לקלוע לאותו רגש בכל אחד מהז'אנרים במראה של זארה, אבל גם לאופן שבו היא נעה, לתאורה, הצבעים וכל היבט אחר של הוידיאו."



כאמור, בסרטון האינטראקטיבי מבצעת לארסון את הלהיט שלה בארבעה ז'אנרים שונים, כאשר כל ז'אנר מוקדש לקבוצת גוונים אחרת. כדי להתחיל בוחרים באחד מארבעת גווני השפתון ולאחר מכן – במהלך הסרטון – ניתן לעבור לגוון אחר, שם נראית לארסון במראה איפור שונה, כולל סגנון לבוש ותפאורה, וכמובן סגנון מוזיקה שונה:

Acoustic Nude (ניוד אקוסטי) – סגנון טיילור סוויפט באיזור שנת 2006. השפתון: Clinique Pop Lacquer Lip Colour + Primer בגוון Wink Pop


Country Red (אדום קאנטרי) – תחשבו קארי אנדרווד. השפתון: Clinique Pop Lip Colour + Primer בגוון Cherry Pop


Pop Pink (ורוד פופ) – סטייל קיילי מינוג. השפתון: Clinique Pop Glaze Sheer Lip Colour + Primer בגוון Bubblegum Glaze


Dance Plum (שזיף דאנס) – תחשבו סיה. השפתון: Clinique Pop Lip Colour + Primer בגוון Berry Pop.


אתה מוזמנים להתנסות בחווייה בעצמכם על-ידי לחיצה כ-א-ן, רק ראו הוזהרתם – אתם עלולים למצוא את עצמיכם תקועים עם השיר בראשכם למשך שאר שעות היממה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails