יום ראשון, 14 בפברואר 2016

מראות איפור לוולנטיין דיי

גם אם יש לנו בן-זוג קבוע כבר המון שנים, שבועות או בכלל לא, עדיין חשוב לנו להראות יפות ונחשקות ביום שחוגג את האהבה. אז הנה מספר לוקים של כמה מותגי יופי, מהם תוכלו לשאוב השראה לקראת הבילוי הרומנטי הערב:



GADE

מראה האיפור של "ג'ייד" לוולנטיין דיי מציג עור פנים טבעי ומואר המאופר, בגווני צללית עדינים וסומק רך. איפור השפתיים לוכד את מרב תשומת הלב, כשהן עוטות שפתון מסדרת Idylic Soft Satin Lipstick בגוון אדום עשיר ועז (No. 557 Red Sin), היוצר שפתיים מוגדרות ומפוסלות ומעניק להן לחות מתמשכת ומרקם חלק מושלם. בהתאמה, הציפורניים משוחות בלק Crystal Glow Nail בגוון אדום, מאוהב ומלא ברק (No. 475 Candy Apple).


MAYBELLINE

"מייבלין" מציעים ללכת על מראה הפייה הרך, אבל שיהיה גם מודגש וסקסי דיו: עור פנים מאט ואחיד (מייקאפ Dream Matte Mousse) וברונזר (Dream Sun) עדין מאד שיעניק מראה טבעי. את הדגש הם בוחרים לשים דווקא על העיניים, עם איפור יצירתי: אייליינר לבן בקו הריסים העליון (עפרון עיניים Kajal), צללית קרמית (Color Tatto) בגוון ורוד-שמפניה על כל שטח העפעף ומסקרה שחורה במיוחד (Go Extreme Leather Black) שמעניקה נפח היסטרי לריסים. על השפתיים שפתון לחותי מלא ברק בגווני הניוד-ורדרדים (שפתון Color Sensational בגוון 162).


SACARA

מראה הוולנטיין של רשת האיפור והקוסמטיקה "סאקרה" הוא מראה רומנטי קלאסי ונשי, שכל אישה תוכל להתחבר אליו: עור נקי וזוהר, אייליינר שחור חתולי, ריסים ארוכים ושפתיים אדומות לוהטות עם לק בגוון תואם על הציפורניים.


yullia

רשת הטיפוח yullia בשיתוף גולדי פורמן מהאתר Goldnails בוחרים להעניק לציפורניים מראה מניקור רומנטי מקסים ביותר, המורכב משני גווני לקים: לבן של OPI ואדום (999) של Dior, בשילוב מדבקות שבלונה לציפורניים בצורת לבבות.


L'OREAL PARIS

כפי שבוודאי שמתן לב, המוטיב המוביל במראה הוולנטיין הוא שפתיים צבועות בגוון אדום עז. לא תמיד זה כל-כך קל למרוח שפתון אדום בצורה מדויקת ומחמיאה, אז בדיוק לשם כך הכינו ב"לוריאל פריז" סרטון קצר שייתן לכן את הטיפ המושלם כיצד לעשות זאת בצורה מהירה וקלה:



וולנטיין דיי שמח, מלא באהבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails