יום רביעי, 13 בינואר 2016

MAC x Chris Chang of Poesia Makeup Collection

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז על עוד אחד משיתופי הפעולה המרגשים שלו. הפעם, מדובר בשיתוף פעולה עם מעצבת האופנה הסינית-אמריקאית המפורסמת כריס צ'אנג.



כריס צ'אנג, המייסדת והמנהלת הקריאטיבית של אופנת Poesia, ידועה בסגנונה הייחודי, הזוהר והראוותני. יצירותיה של צ'אנג, הזוכות להוקרה בזכות ההדפסים הרועשים שלהן, חוסר הרמוניה כרומטית וטקסטורות בלתי צפויות, נוצרות לעיתים קרובות בהשראת נושאים חריגים ובלתי צפויים ביותר. לדוגמא, קולקציית סתיו/חורף 2013 שלה נוצרה בהשראת אופרת הסבון הפופולרית "האגדה של ג'ן הואן" (The Legend of Zhen Huan).

כריס צ'אנג במהלך עבודה בסטודיו שלה (מקור)

בשנת 2016, כריס צ'אנג הולכת צעד אחד קדימה. הפעם היא יוצרת אוסף איפור מיוחד, במהדורה מוגבלת, עבור MAC. כפי שדווח על-ידי מותג היופי המפורסם, כריס צ'אנג מכניסה טוויסט ספוג חומצה לאיפור של MAC עם ליין של צבעים בהשראת סוג של אמנות סינית עתיקה, המכונה "קונג'ו" (Kunqu). קונג'ו, הידועה גם בשם "קונג'ו אופרה", היא אחת מהצורות העתיקות ביותר של האופרה הסינית. האיפור באופרה זו הוא מאד ייחודי ואלגנטי והוא משמש כדי לסייע לשחקנים להכנס לדמויות שהם משחקים.


כמו שניתן לראות מהאימג' הראשון שמעניקים לנו MAC בתור טיזר קטן, אריזות המוצרים בקולקציה שישיקו השניים נראות מדהימות, בעלות צבעוניות ייחודית ומעוטרות במוטיבים מקסימים מהאופרה הסינית.

הקולקציה תושק במהלך 2016. פרטים נוספים בקרוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails