יום שני, 18 בינואר 2016

L’Oréal Paris Revitalift Filler [HA] Line

לוריאל פריז החליטו שהגיע הזמן, שידינו תהיינה על העליונה במאבק נגד סימני ההזדקנות והם מציעים לנו נשק חדש ומתקדם בדמות סדרת טיפוח חדשה – Revitalift Filler.



נשים רבות אינן מודעות לכך שקמטים הם במידה רבה תוצאה של אובדן נפח. ככל שהעור מתבגר, רמות הלחות יורדות והעור מאבד מהמלאות שלו. כתוצאה מכך, הקמטים הופכים להיות בולטים יותר, הלחיים מעוגלות פחות והשקעים שמתחת לעיניים מעמיקים יותר. הסוד למניעת אבדן הנפח הוא חומצה היאלורונית. חומר טבעי זה, המסוגל לספוח לחות פי 1,000 ממשקלו ולשמר אותה לאורך זמן, מעניק לעור את המראה הצעיר שלו עם גמישות ונפח הרמוני יותר.

בהשראת הליכים דרמטולוגיים וטיפולים אסתטיים שונים יצרו מעבדות לוריאל פריז את סדרת הטיפוח החדשה Revitalift Filler [HA] ("רוויטליפט פילר"), המהווה טיפול רדיקלי שנלחם במקור הקמטים ואבדן הנפח על-ידי שימוש בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית. הפורמולה המרוכזת מאד חודרת את הפני השטח של העור עם אפקט לחות אינטנסיבי, שלא רק מפחית את מראה הקמטים והקמטוטים אלא גם "מנפח" את העור ומעניק לו מראה צעיר יותר – כל זאת בתוך ארבעה שבועות בלבד.


סדרת "רוויטליפט פילר" מיועדת, בעצם, לחקות מילויים דרמטולוגיים (הזרקות) של חומצה היאלורונית. צורה זו של מילוי לא רק שמעניקה נפח לעור, אלא גם יוצרת לחץ על מנגנון הייצור הטבעי של הקולגן בעור וממריצה אותו לפעול. הבעיה העיקרית שעמדה בפני מדעני לוריאל במהלך פיתוח הסדרה, היא שחומצה היאלורונית הינה מולקולה גדולה, שלא חודרת בקלות את שכבות העור. את הפתרון לכך הם מצאו באמצעות מולקולות מיקרוניות, שהן קטנות מספיק כדי לחדור את מחסום העור ולהגיע לדרמיס כדי להוסיף לו נפח. את חיקוי פעולת גירוי הייצור הטבעי של הקולגן, המתרחשת בעת הזרקה, הם פתרו באמצעות רכיב הפיברוקסיל (Fibroxyl) המסוגל להפעיל פיברובלסטים המספקים את ייצור הקולגן. כך, באמצעות השימוש בנאנו-חלקיקים של חומצה היאלורונית בריכוז גבוה יחד עם הפיברוקסיל מצאו מדעני לוריאל את הדרך להחזיר לנו את העגלגלות, המוצקות והנפיחות של עורנו ללא כל שימוש במחט. במילים אחרות: למלא מבחוץ ולא מבפנים.

הסדרה כוללת שני מוצרים:

Volume Filler Daily Concentrated Serum – סרום (16 מ"ל):

מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית טהורה (פי 10 מקרמים אחרים של המותג). בעל אפליקטור חדשני דמוי מזרק, המספק את המינון האידיאלי לשימוש יומיומי. בנוסף, הוא מגן את הפורמולה מפני חשיפה לחמצן ואור ומשמר אותה היטב. לדברי החברה, בתוך 4 שעות לאחר השימוש בסרום מרקמו של העור הופך להיות חלק, מוצק וגמיש יותר ובשימוש יומיומי לטווח ארוך מראה הקמטוטים מצטמצם והעור מקבל יותר נפח ומלאות. הסרום מיועד לשימוש בבוקר ובערב על עור נקי. מומלץ להמתין מספר שניות בטרם מריחת קרם לחות מעליו.


Volume Filler Daily Moisturizer – קרם יום (50 מ"ל):

קרם במרקם עשיר, נעים ורענן. מכיל רכיבים עוצמתיים להשבת הנפח לעור, מעשיר את העור בלחות ומעניק לו מראה חלק ומוצק באופן מיידי. בשימוש יומיומי מתמשך העור הופך להיות מלא ומתוח יותר ומראה הקמטוטים הולך ומצטמצם. הקרם מיועד לשימוש בבוקר ובערב והוא מתאים לכל סוגי העור.


את מוצרי סדרת Revitalift Filler של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות ברחבי הארץ והם מוצעים במהלך ינואר 2016 במחיר היכרות מיוחד של 120 ₪ ליחידה.

אגב, את הקמפיין לסדרה החדשה מובילה השחקנית נעמי ווטס, שגרירת היופי של המותג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails