יום חמישי, 14 בינואר 2016

GIVENCHY Rouge Interdit Vinyl Collection

מותג היופי הצרפתי "ג'יבנשי" ישיק בקרוב את Rouge Interdit Vinyl - סדרת שפתונים חדשה, הכוללת גוונים בולטים ונועזים השומרים על הסגנון הטרנדי והמודרני של המותג.



לדברי החברה, "Interdit Vinyl הוא יותר משפתון: זהו ביטוי של סגנון, זה שיקי ומגונדר, אופנתי וייחודי, מפואר ועירוני באותו הזמן. זה הופך להיות סימן להכרה עבור מכורי היופי, שלא מפחדים לקבוע את כללי הסגנון שלהם."




פורמולת השפתונים החדשים מכילה שמן ורד שחור, רכיב מסתורי ומרתק באותה מידה, יקר ערך ונדיר, המספק לחות לשפתיים ושומר אותן חלקות. כמו כן, שרף סיליקון, המצפה את השפתיים בשכבה דקה, רכה ומבריקה שמרגישה כמו עור שני. יחד, שני המרכיבים מעניקים לשפתיים ברק ויניל מרהיב בשילוב עם מקסימום צבע. לא פחות מדהימה היא ההשפעה של טכנולוגיית המיקוד הרך, האחראי על טשטוש פגמים קלים ומחזיר את האור באופן שה- Rouge Interdit Vinyl נראה מדהים מכל זווית.



הסדרה כוללת 12 גוונים שונים – כולם נכנסים לליין הקבוע של המותג:

1 Nude Ravageur
2 Beige Indecent
3 Rose Mutin
4 Rose Tentateur


5
6 Rose Sulfureux
7
8 Orange Magnetique


Corail Redoutable 9
10 Rouge Provocant
11 Rouge Rebelle
12 Grenat Envoutant


13 Rose Desirable
14 Violine Troublant
15 Moka Renversant
16 Noir Revelateur


הגוון המעניין ביותר בקולקציה הוא Noir Revelateur שנראה אפור כהה, אבל בשל הרכבו הייחודי המגיב לחומציות (PH) של השפתיים הוא מתקבל עליהן בגוונים שונים, הנעים בין סגול לשזיף עם אפקט שקוף מיוחד. כמו כן, ניתן להשתמש בו כטופקוט מעל שפתון אחר, כדי להכהות אותו וליצור גוון עמוק וחזק יותר.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים באירופה החל מפברואר 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails