יום שלישי, 19 בינואר 2016

מגי אזרזר היא שגרירת היופי של גרנייה

השחקנית מגי אזרזר ("כפולים") נבחרה על-ידי מותג היופי הבינלאומי "גרנייה" (GARNIER) לתפקיד שגרירת היופי המקומית שלו. במסגרת תפקידה, תוביל אזרזר את הקמפיין הישראלי לסדרת צבעי השיער הביתיים של המותג - Color Naturals.



אולי אזרזר, בת ה-29, היא לא מודל היופי הקונבנציונלי, אבל יש לציין, כי היא נבחרה לאחר תהליך מיון קפדני ביותר. תהליך זה כלל בין השאר סקרי שוק מעמיקים, בהם היא הובילה באופן ניכר בכל הפרמטרים על-פני מועמדות מפורסמות אחרות. במותג חיפשו מישהי בעלת פרופיל אישיותי על-פי מודל בינלאומי שנבנה במיוחד על-ידו ומיושם בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, בהן משווקת סדרת צבעי השיער "קולור נטורלס".


על-פי אותו מודל אישיותי, חיפשו במותג דמות מפורסמת ואהודה - לאו דווקא דוגמנית - בעלת עולמות תוכן מגוונים, ש"מדברת בגובה העיניים" אל ציבור הנשים בישראל ומהווה מודל להזדהות עבורן. לדברי המותג, יש למגי בנוסף "יופי טבעי וקורן, העולה בקנה אחד עם הערך הבסיסי של המותג, המבוסס בכל מגוון מוצריו על מרכיבים טבעיים."


קמפיין הפרסום בכיכובה של אזרזר צולם בצ'כיה תחת בימויו של Toby Tremlett והוא עתיד לעלות לאוויר במהלך פברואר 2016. הקמפיין יכלול סרטונים שיעלו בטלוויזיה ובאמצעי המדיה החברתיים השונים, כמו גם הפקות אירועים בהשתתפותה של אזרזר.

אגב, לקראת צילומי הקמפיין צבעה מגי את שיערה לראשונה בחייה, כשהגוון בו היא בחרה הוא חום טבעי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails