יום שלישי, 12 בינואר 2016

דגנית שמאי – מאפרת שֶּכֻּלָּהּ אקדמיה

את המאפרת דגנית שמאי אני מכירה שנים רבות. היא אחת הקולגות החביבות עלי מאד, בעיקר בזכות היחס הלבבי והחם שהיא מפגינה כלפי כל הסובבים אותה, אבל גם בזכות הנחישות והאהבה שלה למקצוע שתמיד דוחפים אותה קדימה ליזום, ללמוד, לפתח ולהתפתח עוד ועוד. כבעלת תואר ראשון בחינוך וכמי שצברה ניסיון רב בהדרכה ולימוד איפור בבתי ספר מובילים בארץ, היה זה רק עניין של זמן עד שהקימה את האקדמיה לאיפור שנושאת את שמה.



באקדמיה מציעה דגנית מיגוון רחב של שיעורים, סדנאות וקורסים למאפרים מתחילים ומתקדמים, כמו גם סדנאות סטיילינג, שיעורים אישיים ואפילו ערבי בנות ומסיבות רווקות. לאחרונה, נפתח במקום גם קורס תסרוקות בהדרכתו של אמן השיער יהודה דוידה. הכל מתקיים ומתנהל בכיתת לימוד המשדרת אווירה מזמינה ונעימה, בעיקר בזכות העיצוב הנקי והאלגנטי שלה, שתוכנן על-פי טעמה האישי של דגנית. כמו כן, ניתן למצוא במקום סטודיו מקצועי לצילום, המאפשר לקיים בו ימי צילום למאפרים שרוצים להרחיב את תיק העבודות שלהם, כולל שימוש באביזרי עיצוב ואווירה שונים.



לצד כיתת הלימוד ממוקמת חנות קונספט – Epur Shop, המציעה שלל מוצרי איפור וטיפוח לצד אביזרים מקצועיים ממותגים שונים כמו: Ofra Cosmetics, B Cosmic, Malu Wilz, TempTu, עדה לזורגן ואחרים. אבל לא רק! בחנות מוצעים גם מוצרים תחת המותג האישי של דגנית, הכוללים מברשות איפור, מזוודות מקצועיות, נרתיקים ועוד. אגב, מאפרים מקצועיים יכולים לקבל כרטיס חבר, המקנה להם הנחות ומבצעים מיוחדים ברכישת מוצרים ואביזרים שונים בחנות, ללא כל צורך בחידוש.




כאמור, בין האביזרים שמציעה דגנית שמאי בחנות האיפור שלה ניתן למצוא גם מברשות איפור מקצועיות ואיכותיות מאד, המיוצרות עבורה תחת המותג הפרטי שלה. ייצור המברשות נעשה תחת בקרה קפדנית ומדוקדקת מאד של דגנית עצמה ולשביעות רצונה הסופית.


כמובן, גם עיצוב המברשות נעשה על-פי טעמה האישי והן מאופיינות בידיות לבנות שצבועות בקצה שלהן בגוון ורוד בולט – כמנהג מוכר בקרב מאפרים מקצועיים לסמן את קצוות המברשות בלק זוהר. בנוסף, כל מברשת מסומנת במספר משלה. חלק מהמברשות עשויות משיער סינתטי, אבל כולן רכות ונעימות במגע עם העור בדיוק כמו שיער טבעי. חשוב לציין, כי למרות המראה היוקרתי של המברשות ואיכותן המעולה והבלתי מתפשרת, מחירן הוגן ושווה כמעט לכל כיס.



בתמונות שלהלן ניתן לראות חלק גדול מהמברשות הנ"ל:

D1 – מברשת להנחת צלליות (70 ₪):
מברשת בעל שיער לבן, צפוף ורך ומבנה מעוגל בקצה, שניתן בעזרתה לאסוף בקלות ובנוחות את הצללית ולהניחה על העפעף. מומלץ להשתמש בה בתנועות טפיחה ומריחה קטנות.



D2 – מברשת אייליינר (55 ₪):
מברשת בעלת קצה מחודד לתיחום חד, אחיד ומדוייק לעיניים. מתאימה לשימוש עם אייליינר ג'ל או קרם. כמו כן, יכולה לשמש גם לתיחום השפתיים.



D3 – מברשת ריכוך קטנה (75 ₪):
מברשת בעלת שיער לבן צפוף ורך. המברשת בעלת מבנה מחודד כקצה של עפרון והיא אידיאלית לטשטושים לאורך קו הריסים או בזוויות העיניים.



D5 – מברשת ריכוך (69 ₪):
מברשת עיניים פלאפית בעלת שיער רך כהה, המשמשת בעיקר לריכוך מעברים בין גוונים שונים. מתאימה להנחת צלליות אבן או קרם.



D6 – מברשת קונסילר (54 ₪):
מברשת שטוחה וגמישה, בעלת קצה מעוגל המאפשר הנחה מדוייקת, קלה ונוחה של קונסילר קרמי או נוזלי, כמו גם צלליות קרם.



D8 – מברשת טשטוש עבה (79 ₪):
מברשת בעלת סיבים רכים, צפופים וגמישים, מתאימה מאד לטשטוש צלליות בעיקר בזוויות העיניים.



D9 – מברשת טשטוש (89 ₪):
מברשת בעלת סיבים רכים וארוכים, בעלת קצה עגול מחודד, מושלמת מאד לטשטוש בקפל העין.



D10 – מברשת טשטוש לעישון (59 ₪):
מברשת שטוחה בעלת סיבים קצרים מוצקים, החתוכים בצורה ישרה. מיועדת לתיחום וטשטוש קו הריסים העליון או התחתון, כמו גם להנחת אייליינר ג'ל על קו המים של העין.



D13 – מברשת סומק גדולה (140 ₪):
מברשת מחודדת ומעוגלת בעלת מסיבים רכים מאד, מתאימה להנחת סומק, ברונזר ובכלל לכל מה שקשור לשימוש בטכניקת עיצוב ופיסול הפנים.



D14 – מברשת קונסילר בינונית (89 ₪):
מברשת אלכסונית בעלת סיבים רכים מאד, מיועדת להנחה וטשטוש של קונסילר או קורקטור באיזור העיניים. בזכות המבנה האלכסוני שלה, ניתן להגיע איתה ממש מתחת לעין מבלי לפגוע באיפור.



D15 – מברשת אייליינר קטנה:
מברשת דקה וקשיחה להנחת אייליינר בצורה מדוייקת בקו הריסים או בקו המים בעיניים.



D16 – מברשת מייקאפ (160 ₪):
מברשת קאבוקית זוויתית בעלת סיבים רכים מאד וצפופים, מושלמת להטמעת המייקאפ על עור הפנים ומספקת גימור אחיד. כמו כן, מתאימה מאד לפיסול עצמות הלחיים במוצרים קרמיים בעיקר.



D18 – מברשת גבות:
מברשת זוויתית שטוחה המיועדת לשרטוט הגבות באמצעות צללית או ג'ל. מתאימה לשימוש גם להנחת ושרטוט של אייליינר "חתולי" על קו הריסים.



D19 – מברשת להצללות רטובות:
מברשת קבוקית זוויתית בעלת סיבים רכים מאד וצפופים המיועדת לשימוש מדוייק ופיסול באיזור הלחיים במוצרים קרמיים.



והדובדבן שבקצפת – מברשת קבוקי (188 ₪):
מברשת מלאה ורכה מאד, שכייף בעיקר להתלטף עמה. מיועדת להנחה וטשטוש מושלם של פודרה, אבל ניתן להשתמש בה גם עם ברונזר ו/או סומק. המברשת מגיעה יחד עם נרתיק קטן, המאפשר לשאת אותה בבטחה בתיק.



זה המקום לציין גם את הנוזל המעולה לניקוי מברשות, שנמכר בחנות האיפור של דגנית שמאי. מדובר בנוזל שמסיר לכלוך ממברשות האיפור בתוך שניות אחדות ומותיר אותן נקיות וצחורות ובעיקר מריחות טוב. נוזל הניקוי מצליח להתגבר בקלות גם על לכלוך שומני וקשה כמו למשל, אייליינר ג'ל שהתייבש על המברשת או מייקאפ קרמי. כמו כן, הוא מתנדף במהירות כך שהמברשת חוזרת להיות שמישה בתוך דקות אחדות.


אז מי שמחפש בית חם וחכם לחובבי איפור (מקצועי או בכלל) מוזמן לקפוץ לבקר את דגנית שמאי באקדמיה לאיפור או בחנות שצמודה אליה. מבטיחה לכם שתתקבלו בזרועות פתוחות ובסבר פנים חם ולבבי.


האקדמיה לאיפור דגנית שמאי, רח' ביאליק 76, קניון ביאליק, רמת-גן

טלפון: 03-7782000


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails