יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

SMASHBOX משיק מתחם פופ-אפ עצמאי ראשון

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX השיק בקניון עזריאלי בתל-אביב מתחם פופ-אפ חדש וראשון מסוגו למותג.



מתחם הפופ-אפ החדש של "סמאשבוקס" מציע חוויית איפור מיוחדת על-ידי צוות המאפרים המקצועי של המותג, שיתאים ללקוחות שיבקרו בו איפור, יציג בפניהם את מוצרי המותג ואף יעניק להם טיפים שימושיים לשימוש בם. כידוע, מדובר במותג שמפתח מוצרי איפור אופנתיים ומקצועיים, שיראו טוב דרך עדשת המצלמה, אבל יחד עם זאת גם מתאים לשימוש יומיומי ונגיש לכל.

המתחם יפעל במשך שלושה חודשים בלבד, כאשר לצד ליין המוצרים ה"רגיל" של המותג, יוצעו בו גם, באופן בלעדי לחלוטין, מוצרים ייחודיים. בנוסף, במהלך חודש דצמבר 2015 יוענקו מתנות והנחות שונות ללקוחות שיבקרו במתחם. לדוגמא:

·         בקניית 2 מוצרים, מקבלים במתנה 3 פריטים בגודל מיוחד;
·         סט עיניים, הכולל מסקרה Full Exposure בגודל מלא ו-2 מוצרים מוקטנים (עפרון עיניים ופריימר עיניים) יימכרו במחיר המסקרה בלבד – 109 ₪;
·         סט מדהים של מברשות איפור מאויירות באיורים של האמן הבינלאומי Yago Hortal (מהדורה מוגבלת) יוצע במחיר אטרקטיבי של 399 ₪ בלבד. הסט כולל 5 מברשות: מברשת מייקאפ, מברשת מניפה, מברשת לצללית, מברשת שפתיים ומברשת גבות.


המתחם החדש של "סמאשבוקס" משמש, למעשה, כ"חנות" עצמאית ראשונה של המותג, שמוצריו נמכרים עד היום בבלעדיות בסניפי רשת "אפריל". לדברי ערן קראוס, מנכ"ל "סמאשבוקס" בישראל, הכוונה היא להקים מתחמים נוספים דומים בקניונים מובילים ברחבי הארץ. מתחמים אלו יהוו שלב נוסף בדרך של "סמאשבוקס" לפתיחת חנויות עצמאיות של המותג.


תגובה 1:

  1. עוד קצת קשה לי לדמיין את סמאשבוקס בחנות עצמאית, אבל בנתיים הרעיון של חנויות פופ אפ שיטיילו בארץ נראה לי מגניב לגמרי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails