יום שני, 12 באוקטובר 2015

FLORMAR Eye Catcher Fall 2015 Collection

כל העיניים לכאן, בבקשה! מותג היופי "פלורמר" ישיק השבוע בישראל את קולקציית סתיו 2015 שלו, המכונה בשם המבטיח: Eye Catcher ("לוכד המבטים"). הקולקציה מיועדת לאשה האטרקטיבית והמסתורית, שצורת הדיבור, ההתנהגות, הלבוש ואפילו האיפור שלה נועדו ללכוד את תשומת לב הסביבה.



המראה של הקולקציה מאופיין בעור פנים זוהר, כשהדגש הוא על העיניים, המאופרות בגוונים מפתים, יחד עם מניפת ריסים מפוארת וגבות בולטות באופן משמעותי. השפתיים צבועות בגוונים בוהקים, המאירים כל חיוך ומשלימות את הלוק המתוחכם.


בקולקציה:

Fırst In Lash Prımer Mascara (49.90 ₪) – פריימר לריסים המכין את הריסים למסקרה וממקסם את תוצאותיה. הפריימר מעצים את נפח הריסים באמצעות שעווה טבעית, מזין, מגן ומחזק אותם ואף תורם לעמידות המסקרה למשך שעות ארוכות יותר.


Beyond Curling Mascara (59.90 ₪) – מסקרה בעלת מברשת ייחודית המעניקה לריסים מראה מעוגל ונפח משמעותי. האפליקטור בצורת הבוטן מאפשר לצפות את הריסים בקלות ולעגל אותם, בעוד שעוות טבעיות מעניקות לריסים את אפקט הנפח. בנוסף, פורמולת המסקרה מועשרת בשמן זית להוספת לחות והזנה לריסים, בעוד תמצית פריחת הכותנה מגנה עליהם ומגבירה את סינתזת הקרטין בם.


Eyebrow Design Kit (59.90 ₪) – קיט לעיצוב הגבות הכולל שעווה פיגמנטית וצללית לגבות. השעווה אינה דביקה, בעלת טקסטורה משיית, מועשרת בשמן חוחובה, מחליקה בקלות ונצמדת באופן מיידי. צללית הגבות שבקיט מכילה פודרות טבעיות היוצרות מרקם רך וחלק ומראה אחיד וטבעי. הקיט מצוייד במיני פינצטה ומברשת דו-צדדית והוא מוצע ב-2 גוונים שונים:

·         03 Medium
·         04 Dark


Dazzling Eye Shadow (49.90 ₪) – צלליות בעלות מרקם מהפכני, המשלב פיגמנטים טהורים לגימור חלק וקטיפתי באופן יוצא דופן יחד עם צבע עז. פורמולת הצלליות מבוססות על ג'ל ומאפשרת טשטוש קל, היא מכילה חלקיקים מחזירי אור ואחוז גבוה של פנינים, מה שמעניק לצללית מראה זוהר במיוחד. הצלליות בקולקציה מוצעות ב-6 גוונים שונים:

·         01 Slow Motion
·         02 Close-Up
·         04 Boom Shot
·         05 Action!
·         06 She is a Star
·         08 Behind the scenes


Extreme Color Lip Matte (45 ₪) – שפתונים נוזליים בעלי גוון אינטנסיבי וגימור סמי-מאט. המרקם שלהם חלק, נעים ונוח הודות לפורמולה המכילה שמן זית וחמאת שיאה – רכיבים המזינים ומעשירים בלחות את השפתיים. מוצעים ב-3 גוונים שונים:

·         01 Protagonist
·         02 Censored
·         03 Flashback


כאמור, הקולקציה מושקת בימים אלו בישראל, במהדורה מוגבלת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails