יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

Essence Happy Girls Are Pretty Collection Fall 2015

חום אימים בחוץ, אבל בוודאי צפייה בתמונות המוצרים בקולקציית Happy Girls Are Pretty של מותג היופי הגרמני אסנסס תצליח להכניס אתכם קצת לאווירה סתווית. הקולקציה, שמבוססת על גוונים רכים ועדינים המשולבים בצורה מושלמת עם גוונים פסטלים ונייטרליים, מייצגת נאמנה את המעבר המושלם בין גווני הקיץ החמים לבין הגוונים הכהים והעזים יותר של עונת הסתיו.



וזה מה שיש למותג לספר על הקולקציה (בתרגום חופשי שלי, כמובן J):

"אושר הוא המפתח! כולנו יודעים שהחיוך הוא האיפור היפה ביותר, כך שקולקציית 'happy girls are pretty' הולכת להדגיש את היופי הטבעי של כל הבנות. ערכת הצבעים מורכבת מגווני פסטל ענוגים המושלמים על-ידי ניואנסים חומים המחמיאים לכל אחת. עפרון העיניים הדק במיוחד מאפשר ליצור אייליינר עדין ומדוייק ואילו פלטת הקונטור מדגישה את תווי הפנים ומוסיפה הבעה. הציפורניים מבריקות בששה גוונים מגניבים עם שלושה אפקטים שונים. עיצובי הלבבות ותבליטי הסריגים מזכירים את התקופה הנעימה של השנה והם מקשטים את הסומק כמו גם את הפצירה. להיות מאושרת, להרגיש יפה... עם אסנסס!"

בקולקציה:

Happy Girls Are Pretty Eyeshadow Palette (חדש, מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות, המוצעת בשני שילובי גוונים שונים ובעיטור חמוד בצורת תבליט של כדור צמר המרקד לאורך הפלטה:

·         01 Happiness is … seeing your smile – גוונים ורודים אפורים
·         02 Happiness is … following your heart – גוונים חומים


Ultra Slim Eye Pencil (חדש, מהדורה מוגבלת) – עפרון עיניים בעל קצה דק במיוחד, אידיאלי לשרטוט קווים דקים ומדוייקים. מוצע בשני גוונים:

·         01 Happy girls rock – אפור
·         02 The choco side of life – חום


Sheer Lipbalm (חדש, מהדורה מוגבלת) – שפתון באלם בצורת סטיק, בעלת טקסטורה קלילה המעניק לשפתיים מגע רך ונעים לצד מראה יפה וחלק. מוצע בשני גוונים:

·         01 Pretty you! – ורוד רך
·         02 Live, laugh, love and repeat – חום-אדמדם


Multi Colour Blush (חדש, מהדורה מוגבלת) – סומק המשלב שני גוונים יחדיו: ורוד רך וורוד כהה יותר, המוסיף מראה רענן ללחיים. הסומק מגיע עם תבליט חמוד של סריג ולב מקסים במרכזו.

·         01 You sweeten my day!


Contouring Set (חדש, מהדורה מוגבלת) – פלטת קונטור המאפשרת להדגיש את תווי הפנים. הפודרה בעלת גוון הקונטור המאט משמשת להצללות, בעוד ההיילייטר המבריק מיועד להארות ולהדגשת עצמות הלחיים. הטקסטורה הרכה של המוצר מאפשרת לטשטש אותו בקלות.

·         01 Happiness is … a way of life


Nail Polish (מהדורה מוגבלת) – לקים בעלי כיסוי גבוה, המאפשרים ליצור מראה טרנדי לציפורניים. מוצעים בששה גוונים שונים:

·         01 Make me smile – לבן פנינה כסוף מבריק
·         02 Happy girls rock - סגול מאט
·         03 Enjoy the little things – כתום פסטלי מאט
·         04 Just happy! – ורוד בהיר
·         05 Pretty you! - לבן
·         06 The choco side of life - חום מבריק


2 in 1 Nail File (מהדורה מוגבלת) – פצירה 2 ב-1: צד אחד של הפצירה מיועד לשיוף עדין ולקיצור הציפורן, בעוד הצד השני לעיצוב הצורה שלה. הפצירה מעוטרת בהדפס של לב קטן וחמוד.

·         01 Keep calm and be happy


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים במהלך ספטמבר-אוקטובר 2015 והיא מוגבלת למדינות הבאות: גרמניה, רוסיה, אוסטרליה, הולנד, בלגיה, דרום אפריקה, פורטוגל, ספרד, טורקיה, יפן, קוריאה, נפאל, סינגפור, טאיוואן, צ'ילה, פרגוואי, אפגניסטן, בחריין, ישראל, מלטה, קטאר, ערב הסעודית, סרי לנקה ואיחוד האמיריות הערביות.

למרות האמור לעיל, אל תסמכו על כך שהקולקציה תעלה אצלינו בחודשיים הקרובים. מן הסתם, כמו תמיד, זה יקרה מאוחר יותר...

עדכון מה-11/04/2016: הקולקציה תעלה על המדפים בישראל במהלך מאי 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails