יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

ELIZABETH ARDEN Golden Opulence Collection Fall 2015

מותג היופי אליזבת ארדן משיק קולקציה סתווית קטנטנה אבל עם שם מחייב - Golden Opulence ("שפע מוזהב").



הקולקציה נוצרה על-ידי רבקה רסטרפו, אמנית האיפור העולמית של אליזבת ארדן, כאשר את ההשראה היא לקחה מהעיטורים המורכבים בסגנון הבארוק והצהרות הטרנדים שנצפו על מסלולי האופנה מסביב לעולם.

בקולקציה הקטנה, כלולים ארבעה מוצרים בלבד – כולם במהדורה מוגבלת, כאשר פלטת הגוונים שלה מבוססת על ירוק יער וחום מאט עם הדגשים מטאליים מוזהבים ומנצנצים:

Beautiful Color Highlighter – היילייטר המורכב משלושה גוונים, למראה זוהר טבעי ורך. הפורמולה שלו מועשרת בחלקיקים אופטיים המרככים מראה של קווים ופגמים בעור, בעוד מיקרו מינרלים, ויטמינים ושאר רכיבים מרגיעים אותו ומגנים עליו. 
המוצר מגיע באריזה מוזהבת עם מכסה שחור ועליו עיטורים מוזהבים, כשבמרכזו סמל המותג המוכר, בדמות הדלת האדומה. האריזה כוללת מראה מובנית.

·         Gold Illumination – שמפניה, זהב, ברונזה


Beautiful Color Eye Shadow Quad – רביעיית צלליות בגוונים הרמוניים ובגימורים שונים, המאפשרת יצירת מיגוון מראות איפור לעיניים. הצלליות בעלות פיגמנט רווי, הניתן לבנייה. הפורמולה שלהן מועשרת בוויטמינים ואינה מצטברת בקפל העפעף. הצלליות ניתנות לשימוש יבש למראה עדין וטבעי או רטוב למראה אינטנסיבי יותר.
רביעיית הצלליות מגיעה באריזה שחורה יוקרתית עם עיטורים מוזהבים ולוגו המותג האדום במרכזה. בנוסף, הפלטה כוללת מראה מובנית.

·         Golden Opulence – ירוק אמרלד מטאלי כהה, שמפניה ורודה מנצנצת, חום מאט מהמם וזהב שימרי


Beautiful Color High Intensity Liquid Eye Liner – אייליינר נוזלי עמיד במים, המספק גוון עז שנשאר לאורך זמן מבלי להימרח, להתפורר או לדהות. מגיע באריזת טוש עם אפליקטור עשוי לבד, המחליק בקלות על העפעף ומבטיח שרטוט רציף ומדוייק. מאפשר שרטוט דק למראה עדין וטבעי או עבה למראה דרמטי.

·         Jet Black – שחור עז


Beautiful Color Luminous Lip Gloss – ליפגלוס המעניק גוון יפה לשפתיים יחד עם יתרונות טיפוח. בעל פורמולה רב-מימדית, עשירה בלחות, המספקת לשפתיים גוון תוסס ובוהק לאורך זמן. מכיל חמאת מנגו ושיאה לריכוך השפתיים ולשמירה על הלחות וקומפלקס Maxi-Lip™ המעניק לשפתיים מראה נפוח יותר. הליפגלוס מגיע באריזה עם מראה מובנית.

·         Imperial Shimmer – אפרסק-כתמתם שימרי


הקולקציה הקטנה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם לקראת סוף אוגוסט – תחילת ספטמבר 2015.


תגובה 1:

  1. ההייליטר הזה חיייב להיות שלי, מ ו ש ל ם !!! תגידי שזה לא מגיע לארץ!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails