יום חמישי, 16 ביולי 2015

MAC Selena Quintanilla Collection

20 שנה חלפו מאז מותה הטרגי של הזמרת סלינה קינטאנילה-פרז, "מלכת הטחאנו" ומי שנחשבה בזמנו ל"מקבילה המקסיקנית" של מדונה. סלינה היוותה מוקד השראה למיליוני אנשים בחייה וגם אחרי מותה. כעת, מקדיש לה מותג האיפור MAC קולקציית איפור מיוחדת ומוגבלת, שתעלה על המדפים במהלך 2016.



הרעיון ליצירתה של הקולקציה הגיע, למעשה, אחרי לחץ ממושך שהפעילו מעריציה על המותג. אין-ספור מעריציה מכל רחבי העולם יצרו עצומה שהופצה בכל הרשתות החברתיות ותכליתה היתה להפעיל לחץ על מותג האיפור MAC ליצור אוסף איפור בהשראת הכוכבת המנוחה. תוך זמן מאד קצר נצברו יותר מ-30 אלף חתימות על העצומה, דבר שהותיר בסופו של דבר רושם על מנהלי המותג וגרם להם לשקול בחיוב את הרעיון.


"הכישרון והיופי של סלינה, מבפנים ומבחוץ, הותירו השפעה משמעותית וצבעונית בעולם, שממשיכה לגדול בשני העשורים האחרונים," אומר ג'יימס גייגר, המנהל הקריאטיבי של MAC. "הקשבנו לתשוקה וההתלהבות של מעריציה ואנו מסכימים בלב שלם שהמורשת שלה מגלמת בתוכה את הפילוסופיה של MAC. אנחנו כל-כך שמחים לבשר שקולקציה בהשראתה של סלינה תושק בחלקה האחרון של שנת 2016."


אחותה של סלינה, סוזט קינטאנילה, מספרת שסלינה, שנרצחה ב- 31 במרץ 1995 ע"י נשיאת מועדון המעריצים שלה, יולנדה סלדיבר, רצתה תמיד להוציא ליין איפור משלה. "אני כל כך נרגשת ש-MAC ישיקו קולקציה לכבודה של אחותי סלינה," היא אומרת. "הסיוע לייצר את הקולקציה הזו החזיר אותי לכל אותן שיחות בשעת לילה מאוחרת באוטובוס של סיבוב ההופעות, כשהיא דיברה על כך שבאחד הימים יהיה לה ליין איפור משלה. אם סלינה היתה כאן, היא היתה יותר מנרגשת שזה סוף-סוף קורה. ההיסטוריה נעשית כאן."

לפי שעה, אין עדיין תמונות או תיאור של המוצרים שיכללו בקולקציה, אבל ניתן לשער שהם יכבדו נאמנה את המורשת של סלינה בצורה צבעונית ונועזת, בדיוק כפי שהיא היתה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails