יום שלישי, 14 ביולי 2015

איירין קים היא ה- It Girl החדשה של אסתי לאודר

איירין קים (Irene Kim) בת ה-27 מחזיקה בכבוד בתואר ה-"איט גירל" התורנית. היא דוגמנית, אישיות טלוויזיונית, בלוגרית יופי, כוכבת יוטיוב ועכשיו היא גם נחשבת לבת משפחה ב"Estee Lauder".




מאז שעברה לקוריאה, שלוש שנים אחרי שסיימה לימודי טקסטיל בניו-יורק, איירין הספיקה לצבור כמות מכובדת ביותר של עוקבים ברשתות החברתיות השונות. רק באינסטגרם יש לה מעל ל-552,000 עוקבים אחרי התיעודים היומיומיים שלה, החל מצילומי סלפי ספונטניים מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה של שאנל ועד לתמונות מיום ההולדת של סבתא שלה, שלדבריה ממנה ירשה את החוש האופנתי שלה.

אחד מסימני ההיכר הבולטים של איירין לאורך השנים הוא הנוהג לצבוע את שערה בכל כמה שבועות בצבעים בולטים ונועזים מאד, כשבקיץ היא בוחרת בגוונים חמים ובחורף היא עוברת לסקאלת הגוונים הקרים יותר.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש שלה עם "אסתי לאודר" תזכה איירין לאספקה אינסופית של מוצרי יופי וטיפוח של המותג (כולל הסרום המפורסם Advanced Night Repair שאיירין מכורה אליו), והיא בתמורה תיצור עבורם סרטוני הדרכה, תחזה מגמות יופי עתידיות (בעיקר בשוק הקוריאני) וגם תייעץ בפיתוח מוצרים חדשים.


"אני רוצה להראות לאנשים שיופי הוא עבור כל אחד והכל זה עניין של התנסות," היא מסבירה והיא יודעת על מה היא מדברת. בתור דמות משפיעה בתחום האופנה האמריקאית והקוריאנית (טוב, זה דיי עוזר להיות דוברת שתי שפות באופן שוטף...), מקורבת מאד לכמה להקות קיי-פופ, מארחת בתכנית טלוויזיה קוריאנית פופולרית בתחום האופנה והיופי וכמי שפוקדת באופן קבוע את השורות הראשונות בתצוגות הנחשבות בשבועות האופנה, היה זה אך עניין של זמן עד שמותג יופי גדול ומיוחס יחטוף אותה לשורותיו.

אין ספק, שאיירין צפויה להביא למותג היופי הוותיק משב רוח מרענן וצבעוני במיוחד ואני כבר סקרנית לראות את התוצאה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails