יום שני, 13 ביולי 2015

GUERLAIN Parure Gold Rejuvenating Foundation

סתיו 2015 יחזיר עימו את המייקאפ Guerlain Parure Gold Rejuvenating Foundation, הפעם עם פורמולה משודרגת וגם גרסה חדשה בצורת פודרה.



כזכור, בשנת 2009 הציג לראשונה מותג היופי הצרפתי גרלן את המייקאפ Parure Gold ולפני כשנתיים הפסיק המותג לשווק אותו. מי שמכיר את התנהלות המותג, לא יהיה מופתע לגלות שהוא "שומר בצד" מוצרים כדי להשיק אותם מחדש מאוחר יותר. כעת, כאמור, הגיע זמנו של המייקאפ Parure Gold לחזור בסתיו הקרוב כדי להשלים את מגמות היופי העונתיות ולהעניק לעור מראה יפה מואר וזוהר.

פורמולת המייקאפ המשודרגת מועשרת בפיגמנטי Eclat d'Or דו-צדדיים חדשים (חלקיקי זהב טהור 24 קארט), השוברים את קרני האור בכיוונים רבים, מאירים באופן מיידי את עור הפנים ומפחיתים את מראה הפגמים והכתמים עליו. המייקאפ מספק פרץ של זוהר, מחליק ומתקן את העור ואילו הרכיבים המזינים שבו משחזרים את החיוניות של העור. הודות לתערובת של ששה פפטידים, המייקאפ מעודד את היצור הטבעי של הקולגן והאלסטין בעור, ואילו שמן מור משחזר את הזוהר הפנימי שלו והתחדשותו. בנוסף, הפורמולה מגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות עם מסננים של SPF15 ו- PA++.


הודות ליכולתו המופלאה להחזיר את קרני האור, המייקאפ החדש יעיל מאד גם נגד עיגולים שחורים, כתמים וכל מיני פגמי עור שונים. הוא מעניק באופן מיידי מראה של עור רענן ורגוע, בעוד הרכיבים המזינים שלו עובדים במשך הזמן על שיחזור נעורי העור, הרבה מעבר לשכבה החיצונית שלו.

למייקאפ Parure Gold Rejuvenating Gold Radiance יש ניחוח פרחוני עדין, הוא מגיע בבקבוק משאבה אטום (30 מ"ל) והוא מוצע בשמונה גוונים שונים, כאשר כל אחד מהם "מחומם" בפיגמנטים זהובים-צהובים וזהובים-ורודים:
·         00 Beige
·         01 Beige Pâle
·         02 Beige Clair
·         03 Beige Naturel
·         04 Beige Moyen
·         05 Beige Intense
·         13 Rose Naturel
·         42 Ocre Clair

כאמור, לצד המייקאפ בגרסה הנוזלית תושק גם גרסה חדשה בצורת מייקאפ-פודרה, החושפת את האיזון המושלם שבין מייקאפ נוזלי לפודרה.



המרקם של המייקאפ מרגיש חלק ועדין ברגע שהוא בא במגע עם העור, הוא מאחד את גוון העור ומשפר את המראה שלו. המייקאפ יהיה זמין ב-5 גוונים שונים והוא יגיע באריזת פודרה, הניתנת למילוי מחדש.

שתי הגרסאות של המייקאפ יהיו זמינות ברחבי העולם החל מספטמבר 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails