יום חמישי, 2 ביולי 2015

Darphin 8-Flower Nectar Oil Cream

מותג היופי הצרפתי דארפין הודיע על ההשקה הקרובה של 8-Flower Nectar Oil Cream. זהו, למעשה הגרסה הקרמית של אחד מרבי-המכר של המותג – "סם הנעורים", ה- 8-Flower Nectar.



בדיוק כמו המוצר המקביל לו, ה- 8-Flower Nectar Oil Cream החדש משלב בפורמולה שלו תמציות יקרות מ-8 פרחים שונים, המיועדות להגביר את הזוהר הפנימי של העור וליצור הנאה חושית ייחודית. קרם השמן הוא מוצר היברידי בעל מרקם לחותי עשיר, המזין ומרכך את העור יחד עם הרגשת קלילות מוגברת.

אחד מרבי המכר של המותג - ה-8-Flower Nectar 

בנוסף לתמציות הפרחים, כוללת הפורמולה הייחודית גם חמאת שיאה, תערובת מזינה של שמני חוחובה, אגוז מקדמיה, אבוקדו, זיתים וחמניות. זרעי חמוציות, תמרים וטפיוקה מעניקים למוצר את המרקם הקרמי העשיר אבל יחד עם זאת קליל. בנוסף, ויטמינים נוגדי חימצון כמו C ו-E מרככים את העור ומגנים עליו מפני רדיקלים חופשיים. חשוב לציין, כי לפחות 92% מהרכיבים מופקים ממקורות טבעיים.

ה- 8-Flower Nectar Oil Cream משלים, למעשה, את ליין ה- Stimulskin Plus של המותג והוא מבטיח להחליק את מראה הקמטים והקמטוטים תוך כדי שיחזור הזוהר הפנימי של העור, הגמישות והחוזק שלו. בנוסף, יש לו ניחוח פרחוני חושני, ממש כמו בושם טוב...

Darphin 8-Flower Nectar Oil Cream צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם לקראת אוקטובר 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails