יום שלישי, 7 ביולי 2015

BeautyBox (יולי 2015)

חודש יולי מציין עבורי את הקיץ במלוא הווייתו: החופש הגדול מתחיל, הטמפרטורות עולות עוד יותר וזה זמן מצויין לבלות על חוף הים או בבריכה. זה כנראה גם המסר שמבקשת להעביר קופסת החודש של ביוטיבוקס, שמגיעה בגוונים קייציים משובבי נפש של כחול וירוק ים, צהוב חול וניחוח נעים להפליא. כמו תמיד, אני מזמינה אתכם להציץ לתוכה יחד איתי.



הקופסא מכילה הפעם 7 מוצרים - שניים מהם בגודל מלא:



* * *
בושם Versace Eros Pour Femme (דוגמית- 1 מ"ל)

ניחוח חדש מבית ורסאצ'ה, המהווה למעשה את הגרסה הנשית לבושם Eros של המותג, שהושק ב-2012.
מדובר בניחוח הדרי-פרחוני, המכיל תווים של לימון סיציליאני, ברגמונט, רימון, יסמין, אדמונית, סנדלווד, ענבר, מאסק ותווים עציים שונים. קשה קצת לתאר את הניחוח, אבל קל יותר לחבב אותו. אמנם לא מדובר פה בניחוח מסעיר במיוחד, אבל הוא לא מהסוג הקליל שנעלם אחרי כמה דקות או מהסוג הכבד שנדבק לעולמי-עד. הוא בדיוק משהו באמצע, שיכול להתאים ללבישה בכל שעות היממה.



מחיר מומלץ לצרכן: 349 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

* * *

קרם ידיים של L'Occitane (גודל נסיעות- 10 מ"ל)

קרם הידיים שייך לסדרת "פריחת הדובדבן" של ל'אוקסיטן. הוא מועשר בחמאת שיאה, ויטמין E ו... תמצית פריחת דובדבנים מאיזור הפרובנס שבצרפת. הקרם מיועד להזין את הידיים בלחות, להגן עליהן ולהותיר אותן מבושמות קלות.


הקרם בעל מרקם קליל יחסית והוא נספג במהירות בעור. הניחוח שלו פרחוני-מתקתק אבל עדין מאד וניתן להרגיש בו עד לפחות שעה אחת מרגע מריחתו. למרות הקלילות של הקרם, הידיים מרגישות רכות ונעימות למגע לזמן ארוך מאד.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪ (תכולה: 30 מ"ל) / 101 ₪ (תכולה: 75 מ"ל)

* * *
דיאודורנט Neo של Garnier (גודל מלא)

דיאודורנט "ניאו" של גרנייה מגיע באריזת שפופרת לחיצה, הוא קרמי והפורמולה שלו משלבת יתרונות טיפוח לעור תוך כדי מניעת זעה.



לדיאודורנט אפליקטור ייחודי, בעל 3 פתחים. לחיצה קלה על השפופרת גורמת לקרם לבצבץ החוצה ואז ניתן למרוח את החומר על העור. למרות שהמרקם שלו קרמי והגוון לבן, הוא נטמע במהירות בעור ומותיר אותו יבש לחלוטין, מבלי להשאיר סימן או להכתים את הבגד.


למיטב ידיעתי, הדיאודורנט הזה מוצע במספר ניחוחות. הניחוח שקיבלתי בקופסא הוא Fruity Flower (פירותי פירחוני) – ניחוח עדין ונעים מאד, כמעט שאינו מורגש ואינו משתלט.

למרות שהמותג מבטיח הגנה ל-48 שעות, לא יצא לי להעמיד את הדיאודורנט במבחן בקטגוריה זו. המקסימום היה 15-18 שעות ובסה"כ הוא עמד בגבורה בטווח הזמן הזה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪ (תכולה: 40 מ"ל)

* * *
קרם רגליים של Sabon (גודל נסיעות- 15 מ"ל)

כבר טענתי לא פעם שאני אוהבת מאד את המוצרים של "סבון", בעיקר בזכות העיצוב המדהים שלהם והניחוחות המעולים, מה שהופך את חוויית השימוש בם לנעימה ביותר. גם העור מרגיש טוב מאד עם יתרונות הטיפוח שהם מספקים. כזה הוא גם קרם הרגליים של המותג, שאני מכירה אותו כבר מזמן.


פורמולת הקרם מכילה רכיבים כמו מנטה, קמפור, סיליקון ואלוורה שמעניקים לעור הרגליים לחות, רוגע ורעננות. הקרם נספג יחסית מהר מבלי להותיר הרגשת "כובד" כלשהי. גם הניחוח שלו מאד עדין ונעים. הבעיה היחידה שיש לי איתו היא האריזה שלו – לא אוהבת לדחוף אצבעות לתור צנצנות קרם (במיוחד בזמנים בהם הציפורניים שלי ארוכות יותר). זה לא היגייני ולא נעים. בגלל זה מעדיפה את הקרמים שלי באריזת שפופרת.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪ (תכולה: 150 מ"ל)

* * *

תחליב ניקוי של Ahava (גודל נסיעות- 30 מ"ל)

תחליב ניקוי קליל, מבוסס על מים, המיועד לעיניים ולפנים. למעשה, מדובר במוצר שהינו 3 ב-1: תכשיר ניקוי, מסיר איפור מהעיניים ומי-פנים. הפורמולה שלו מכילה רכיבים צמחיים, ביניהם גם תמצית הממליס שמסייעת לכווץ נקבוביות ולאזן את החומציות של העור וכן ויטמינים נוגדי חימצון ותמציות אצות ותמרים.



יצא לי בעבר לנסות את התכשיר והוא בסה"כ לא רע. הוא אכן מנקה את העור, מרענן אותו ומותיר אותו חלק ונעים. עם זאת, הוא לא מצליח להתמודד עם איפור עמיד במים.

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪ (תכולה: 250 מ"ל)

* * *

מסכת שיער Elviv של L'Oreal Paris (גודל מלא)

מסכה המיועדת לשקם שיער פגום וחסר חיוניות בתוך 60 שניות!


את המוצרים בסדרת "אלביב" של "לוריאל פריז" אני מכירה כבר מזמן ואוהבת להשתמש בהם מידי פעם. הסדרה מיועדת לטפל בשיער פגום, להשיב לו את הברק, החוזק, החיוניות, הרכות והנפח שלו. המסכה בסדרת "אלביב" עושה זאת, בין השאר, באמצעות שני רכיבים מרכזיים הנמצאים בפורמולה שלה: סיקמיד (cicamid) ופרו-קרטין, המסייעים למלא את הסדקים במבנה סיב השערה ולשקם אותה.


אחרי השימוש במסכה השיער הופך להיות רך ונעים וקל לעצב אותו. בנוסף, היא מותירה בשיער ריח נעים מאד. נקודת זכות נוספת שאני מוצאת במסכה, היא העובדה שהיא מגיעה באריזת שפופרת שלא מצריכה ממני לטבול את האצבעות בתוכה. בצורה זו, השימוש במסכה הרבה יותר נוח ונעים.

מחיר מומלץ לצרכן: 40.50 ₪ (תכולה: 200 מ"ל)

* * *

קרם עיניים, קורקטור וקונסילר של Bobbi Brown (3 דוגמיות)

כמאפרת, אחת הבעיות איתן אני נאלצת להתמודד בעבודתי הוא ניטרול וטשטוש כהויות סביב עיני המאופרות שלי. הסיבות לכהויות הללו יכולות לנבוע מחוסר שינה, תזונה לקויה, זרימת דם לא תקינה באיזור וגנטיקה. אמנם אין באפשרותי לפתור את כל הבעיות הללו בכמה דקות, אבל שימוש במוצרים מתאימים יכולים, כאמור, לטשטש את האיזורים הכהים סביב העין.


הקורקטורים (מתקני גוון) והקונסילרים של בובי בראון אהובים עלי מאד ואני מחזיקה במזוודת האיפור שלי פלטה מיוחדת שכוללת את כל (או רוב) הגוונים הקיימים מהם. את הקורקטור אני מניחה על האיזור הכהה כדי לנטרל אותו ומעליו את הקונסילר הקרמי, שיוסיף לאיזור אור ויטשטש את הכהות. כמובן, חשוב להתאים את גווני הקורקטורים והקונסילרים לגוון העור והכהויות של המשתמשת.



כדי שהתוצאה תראה במיטבה, חשוב להניח בשלב ראשון קרם עיניים מזין, שיעשיר את האיזור בלחות ויחליק אותו. באופן זה, הקורקטור והקונסילר "יישבו" טוב יותר על העור סביב העיניים. קרם העיניים של בובי בראון הוא אחד המעולים בהם התנסיתי וגם עליו אני יכולה להמליץ בפה מלא (או לצורך העניין, בעיניים עצומות... J)

מחיר מומלץ לצרכן: קרם עיניים- 230 ₪, קורקטור- 135 ₪, קונסילר- 135 ₪

* * *
לפני סיום, אני רוצה לשוב ולהזכיר את שירות המשלוחים המעולה של חברת השליחויות Buzzr, בה משתמשת ביוטיבוקס להפצת קופסאות היופי שלה. ביום המשלוח מקבלים מ-Buzzr הודעת SMS לנייד שהחבילה בדרך, כולל מספר משלוח, טווח שעות צפוי למסירה וקישור (לינק) דרכו ניתן, במקרה הצורך, לשנות את מועד המסירה. בנוסף, ניתן לקבל בקישור את פרטי השליח. כל-כך נוח ופשוט ובעיקר חוסך דאגות ולחצים שונים.

* * *
זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails