יום שלישי, 9 ביוני 2015

Marc Jacobs Decadence Fragrance

לפני שבועות אחדים התבשרנו שהדוגמנית ההורסת אדריאנה לימה תככב כפנים של הבושם הבא של מארק ג'ייקוב – Decadence, שמסקרן מאד את עולם היופי, במיוחד לאור המיסתורין הרב שאופף אותו. בעצם כבר לא – הנה פרטים חדשים אודותיו, כולל הצצה ראשונה.



כידוע, זהו אינו הבושם הראשון של המעצב הנודע, אבל בעוד הבושם Daisy יועד ל"נערה המתוקה מהדלת של השכן ליד" ו- Lola לזו הנועזת יותר באופי שלה, Decadence מתואר כניחוח המיועד לנשים סקסיות ומתוחכמות. ה"אף" מאחורי הניחוח שייך לבשמית אנני בוזנטיין, שברזומה שלה מופיעים ניחוחות קודמים שיצרה עבור ג'ייקוב, כמו גם עבור ארמני, אסתי לאודר, ויקטוריה'ס סיקרטס, טומי הילפיגר ואחרים.

על-פי הפרטים ששוחררו לפרסום, הבושם החדש מתואר כשייך למשפחת הניחוחות הפרחוניים-אוריינטליים והוא פותח בתווים של שזיף, זעפרן ואיריס; ליבו ורד, יסמין ושורש אוריס ובסיסו ענבר, וטיוור וגומא.


ובדיוק כמו התווים המקוריים והלא שיגרתיים בחלקם שהניחוח החדש מכיל, כך גם הבקבוק המדהים בעיצובו שאורז אותו. ג'ייקוב מגיש לנו את הבושם החדש שלו בבקבוק מעוצב בצורת תיק קטן בגווני ירוק איזמרגד ודוגמת עור נחש, אליו מצורפת שרשרת נשיאה מוזהבת וציצית שחורה.

הבושם Decadence של מארק ג'ייקוב יעלה על המדפים לקראת סתיו 2015 והוא ישווק בגדלים של 30, 50 ו-100 מ"ל אד"פ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails