יום חמישי, 4 ביוני 2015

MAC Lightful C 2-in-1 Tint and Serum with Radiance Booster

מותג הקוסמטיקה MAC הרחיב בימים אלו את סדרת הטיפוח שלו Lightful עם MAC Lightful C 2-in-1 Tint and Serum with Radiance Booster - מוצר בעל פורמולה חדשנית, המתואר על-ידי החברה כסרום טיפולי היי-טקי עם גוון זוהר.



כמו שאר המוצרים בסדרה, גם המוצר החדש נאמן ל-DNA שלה. היעוד העיקרי שלו הוא עדיין סרום פעיל המונע פיגמנטציה ומבהיר את העור, אבל הפעם כאמור הוא מגיע עם פורמולה חדשה וגוון, המבטיחים להעניק לעור מראה אחיד ולהגביר את הזוהר הטבעי שלו.

הסרום החדש מגיע בבקבוק בעל שני תאים נפרדים, אבל להבדיל ממוצרים אחרים בעלי פורמולה כפולה שמיועדים לשימוש וערבוב יחדיו, כאן כל אחת מהפורמולות מיועד לשימוש בנפרד. הסרום בעל המרקם דמוי הג'ל מיועד לשימוש בלילה, בעוד הסרום בעל הגוון מיועד לשימוש ביום. שתי הפורמולות מיועדות, למעשה, לפתור בעיות עור שונות החל מעור חסר לחות וגוון לא אחיד ועד לכתמים והיפר פיגמנטציה.


פורמולת המוצר מבוססת על קומפלקס ה- Lightful Radiance Booster של MAC, המשלב תמצית מלפפונים, תמצית תפוחים, תמצית קערורית סינית וויטמין C התורמים להבהרה והארה. הסרום מעניק לחות באופן מיידי, בעוד שבתוך שבועיים של שימוש ניתן להבחין בהפחתה של היפר-פיגמנטציה.

הסרום מוצע ב-5 גוונים שונים:
·         Light
·         Medium
·         Medium Plus
·         Dark
·         Dark Deep


MAC Lightful C 2-in-1 Tint and Serum with Radiance Booster זמין לרכישה החל מהחודש באתר המותג האמריקאי, תמורת 60$. טרם ידוע לי מתי ניתן יהיה להשיגו אצלינו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails