יום שני, 8 ביוני 2015

Estee Lauder New Dimension Skincare & Contouring Collection

הפוסט עודכן בתאריך 20/10/2015

כפי שהתבשרנו לפני שבועות אחדים, מותג היופי אסתי לאודר מתכונן להשקתו של ליין טיפוח טרנספורמטיבי חדש - New Dimension Transformative Beauty Collection. הליין החדש מסתמן כ"דבר הגדול הבא" של המותג מאז השקתו של הסרום המפורסם ה- Advanced Night Repair בשנת 1982.



New Dimension Transformative Beauty Collection של אסתי לאודר מתמקד ברעיון של שיפור מבנה העור והנפח שלו. מדובר פה על מוצרי קוסמטיקה בעלי כח טרנספורמטיבי, אבל לא בצורה האנטי-אייג'ית הקלאסית. הליין הוא דיי מגוון ומותאם לנשים בכל הגילאים, כדי לסייע להן לשנות את המראה שלהן ע"י הגדרת קווי המיתאר של הפנים.

המוצרים הכלולים בליין הן:

·       New Dimension Shape + Fill Expert Serum – סרום המיועד לעודד את החוסן, ההרמה והגמישות הטבעית של עור הפנים מהפנים אל החוץ. המוצר מבוסס על אלסטין וקולגן – שני רכיבים פעילים רבי-עוצמה הידועים כמחזקים את המבנה הפנימי של העור. הסרום מיועד לשימוש בבוקר ובערב לפני קרם הלחות. הסרום מוצע בשני גדלים שונים: 30 מ"ל (מחיר: 575 ש"ח) ו- 50 מ"ל (מחיר: 774 ש"ח).

·       New Dimension Expert Liquid Tape (מחיר: 208 ש"ח, תכולה: 15 מ"ל) – טיפול ממוקד לאזורים ספציפיים של הפנים. המוצר מיועד להידוק וחיטוב אזורים נבחרים כמו האזור מעל עצמות הלחיים, הרקות או איזור העיניים. מגיע בטיובה עם אפליקטור דק בקצה לשימוש מדוייק.


·       New Dimension Shape + Sculpt Face Kit (מחיר: 293 ש"ח) – פלטה לעיצוב ופיסול הפנים, המיועדת להוסיף באופן מיידי עומק ומימד חדשים לאיזורים שונים בפנים. הפלטה מכילה גוון אחד בהיר וגוון אחד כהה להצללות והארות וכן ספוגית מתאימה ליישום.

·       New Dimension Shape + Sculpt Eye Kit (מחיר: 208 ש"ח) – פלטה לעיצוב ופיסול העיניים, הכוללת 3 פורמולות שונות: בסיס מחליק (פריימר), גוון להצללות וקרם להארות. לפלטה מצורפת מברשת דו-צדדית מתאימה.


הליין, אותו מקדמת השחקנית אווה מנדז, יושק תחילה בנקודות המכירה של המותג בדיוטי פרי בנקודות שונות בעולם, ולאחר מכן – בספטמבר 2015, הוא כבר ישווק בנקודות המכירה הרגילות של המותג ברחבי העולם.

20/10/2015 - עדכון:
סדרת New Dimension של אסתי לאודר מושקת בימים אלו בישראל וניתן להשיגה ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails