יום שני, 15 ביוני 2015

איזבלי פונטאנה היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

דוגמנית העל הברזילאית איזבלי פונטאנה היא מעתה הפנים החדשות של מותג היופי הצרפתי לוריאל פריז.



למרות התפקיד החדש של פונטאנה, בחלק נכבד בחייה לא היה לה מושג הרבה לגבי יופי. בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין "ווג" היא מספרת: "הייתי סוג של טום-בוי בילדותי. גם אחרי שהתחלתי לדגמן בגיל שלוש-עשרה, עדיין לא למדתי להתאפר. הייתי יושבת על הכסא ונותנת למאפרים לעשות את העבודה שלהם. אפילו לא טרחתי להסתכל במראה לאחר מכן." למעשה, המהפך התחיל אצלה לאחר לידת בנה הראשון, ציון (כן כן, ככה קוראים לו) – רק אז היא התחילה לשים לב לצלליות, שפתונים וסמקים שהונחו על פניה. "הצד הנשי שלי יצא", היא אומרת.



מאז פונטאנה צברה מספיק טכניקה ואומץ כדי להשתעשע עם מוצרי איפור – לפעמים אפילו נגד עצות שקיבלה מפי אנשי מקצוע מנוסים יותר ממנה. "באחד הלילות אמרתי למאפר לשים צלליות צבעוניות עלי יחד עם לבוש בולט וצבעוני. הוא אמר לי שאני משוגעת, אבל אמרתי לו שיסמוך עלי שזה הולך להראות טוב." כמובן שהיא צדקה בויכוח... "אני אוהבת יופי ראוותני ולהמציא לוקים נועזים חדשים," היא טוענת ולמזלה, ארסנל מוצרי האיפור שלה הולך וגודל. "יש לי קופסא גדולה של שפתוני L’Oréal Color Riche וכל ערב אני לובשת גוון אחד אחר," היא טוענת.


פונטאנה בת ה-32 נולדה בברזיל למשפחה ממוצא איטלקי. אחרי שזכתה בתחרות יופי בגיל 13, היא התחילה לדגמן. שנה לאחר מכן עזבה את ברזיל ועברה להתגורר במילאנו שבאיטליה. בגיל 16 היא כבר הופיעה בקטלוג ההלבשה התחתונה של "ויקטוריה'ס סיקרטס" וזמן קצר לאחר מכן היא הוחתמה ע"י בתי-אופנה יוקרתיים כמו ורסצ'ה, ראלף לורן וולנטינו. פניה היפות וגופה החטוב פיארו שערי מגזינים מובילים כמו ספורט אילוסטרטד, מארי קלייר, אל, ווג, הארפר באזר ועוד רבים. בנוסף, היא הובילה קמפיינים חשובים רבים, בין השאר של שאנל, ארמני, דולצ'ה וגאבנה, אסקדה, הלנה רובינשטיין, H&M, הוגו בוס רבלון, טומי הילפיגר. ב-2014 היא כיכבה כפנים של הבושם Flowerbomb של צמד המעצבים ויקטור & רולף (לבית לוריאל).


את הפרסום אודות בחירתה של איזבלי פונטאנה כשגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז בחרו במותג לעשות בדרך של טיזינג, באמצעות רמזים שפורסמו בחשבון האינסטגרם של המותג ובדף הפייסבוק. למעשה, עד לרגע כתיבת שורות אלו, טרם התקבל אישור "רשמי" לידיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails