יום חמישי, 4 ביוני 2015

BeautyBox (יוני 2015)

קופסת חודש יוני 2015 של ביוטיבוקס הגיעה אלי ממש בתחילת החודש ואני מזמינה אתכם להציץ לתוכה יחד איתי.



לפני הכל, אני רוצה להתייחס לשירות המשלוחים המעולה של החברה, שמבוצע דרך חברת השליחויות Buzzr. ביום המשלוח קיבלתי הודעת SMS לנייד, לפיה החבילה בדרך אלי, כולל מספר המשלוח, טווח שעות צפוי למסירת המשלוח וקישור (לינק) דרכו ניתן לשנות את מועד המסירה וכן לקבל את פרטי השליח. כל-כך נוח ופשוט ובעיקר חוסך דאגות ולחצים שונים. שאפו!

קופסת יוני הגיעה באריזה צבעונית מקסימה, שהעלתה על פניי חיוך שמח משום שכולה משדרת אווירה קייצית, כמו שאני אוהבת. בנוסף, ברגע שפתחתי אותה הוצפתי בניחוח לימוני נעים ביותר שגרם לי לקחת שאיפה עמוקה, לעצום את העיניים ולהתענג עליו במשך שניות ארוכות. אחר-כך הסקרנות גברה ומיהרתי לחפש את המקור לניחוח המדהים הזה. מייד אספר לכם עליו.

הקופסא מכילה הפעם 6 מוצרים - שלושה מהם בגודל מלא:



בושם Paradiso של רוברטו קוואלי (דוגמית- 1.2 מ"ל)
מדובר בניחוח נשי חדש שהושק בעולם ממש לאחרונה, בפברואר 2015, והוא שייך לקטגוריית הניחוחות הפרחוניים-עציים. יש בו תווים הדריים של ברגמוט ומנדרינה משולבים עם יסמין, ברוש, אורן ודפנה ורודה וכולו משדר אווירה של חופשה מרעננת באיזור הים התיכון.


את הבשמים הקודמים של רוברטו קוואלי אני בדרך-כלל מאד אוהבת, כך שאני שמחה להכיר גם את הניחוח החדש הזה, שיתאים מאד לעונה החמה בשל הרעננות והקלילות שלו.
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

אפטר בייט של Autan (גודל מלא)
ג'ל להרגעה מיידית של העור לאחר עקיצות יתושים וגירויים מקומיים, המבוסס בעיקר על תמציות קמומיל ואלוורה.


מדובר בג'ל שקוף, שנספג מהר בגוף מבלי להותיר סימנים. הג'ל בעל ניחוח קל של מנתה מהסוג המצוי למשל בתכשירים להרגעת כאבים שרירים, אבל הרבה יותר עדין ממנו ולא משתלט בכלל.



לא יצא לי להכיר את המוצר הזה לפני כן, אבל מסתבר שהוא זכה בפרס החדשנות של מוצר השנה בקטגוריה שלו. מה שכן, הבת החיילת שלי שמחה מאד לדחוף אותו לתרמיל שלה, במיוחד לאחר מתקפת היתושים שחוותה אתמול בלילה במחנה שלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪ (תכולה: 25 מ"ל)

מסיכת שיער של Wella Professional (דוגמית- 30 מ"ל)
מסכת שיער משקמת מסדרת סיסטם פרופשיונל (SP) לשימוש על שיער פגום. המסכה מיועדת לתקן קצוות פגומים, להזין ולבנות את השיער מחדש.


בעבר ניסיתי את מוצרי הסדרה ואני זוכרת אותם מאד לטובה, כך שאני אשמח לשמור לי אותה לחופשה הקרובה שלי, במיוחד בגלל הגודל הנוח של האריזה.
מחיר מומלץ לצרכן: 190 ₪ (תכולה: 400 מ"ל)

לק של Essie Professional (גודל מלא)
הגוון שקיבלתי באריזה הוא Coat Azure מקולקציית אביב 2011 של המותג. מדובר בגוון כחול תכלת יפיפה ופשוט מ-ו-ש-ל-ם לקיץ! הוא גם מעט שימרי ויש לו כיסוי יפה כבר משכבה אחת, אבל אני תמיד מעדיפה לשים לפחות שתיים.




המברשת שלו דקה ומאפשרת מריחה קלה, נוחה ומדוייקת. אמרתי כבר מושלם?
מחיר מומלץ לצרכן: 54 ₪ (תכולה: 13.5 מ"ל)

תחליב הגנה לפנים של La Roche-Posay (דוגמית: 3 מ"ל)
את סדרת המוצרים להגנה מפני השמש של לה רוש-פוזה אני מכירה כבר מזמן ומאד אוהבת אותם בעיקר בזכות היעילות שלהם, מקדם ההגנה הגבוה והתחושה על העור. גם את התחליב לפנים כבר ניסיתי בעבר והוא קליל, נספג במהירות ולא משאיר תחושת שמנוניות.
מחיר מומלץ לצרכן: 83 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)


סבון רחצה של ג'ין פרובנס (גודל מלא)
זוכרים שסיפרתי לכם על הריח המדהים שקיבל את פניי ברגע שפתחתי את הקופסא? אז זהו המקור!


מדובר בסבון רחצה מוצק, שהגלויה שמצורפת לקופסא יודעת לספר שבין הרכיבים שלו ניתן למצוא תמצית שמן זית ופרחי ורדים. ברשימת המרכיבים שמופיעה על האריזה לא מצאתי אף אחד מהם (לפחות לא לפי הבנתי הממוצעת). בנוסף, פורמולת הסבון כוללת גם טרטרזין, שידוע כחומר שעלול לעורר תגובות אלרגיות ואפילו לעורר היפר-אקטיביות ואובססיביות בילדים. בכלל, יש מדינות בעולם שכבר אוסרות את השימוש בחומר הזה. אצלינו זה עדיין לא קרה, אבל לפחות משרד הבריאות מחייב את היצרנים לסמן את הרכיב באופן בולט על האריזה.


כך או כך, אני לא נוהגת להשתמש בסבונים מוצקים (מעדיפה את הנוזליים), אבל בכל מקרה אשמח להשתמש בסבון כמפיץ ריח בארון הבגדים שלי. אני גם אוהבת את התבליט שמופיע על גבי הסבון ומעניק לו נופך וינטג'י כלשהו.
מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪ (תכולה: 100 גר')

* * *

זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails