יום שני, 11 במאי 2015

לה פררי מרחיבים את סדרת הקוויאר שלהם

מותג היופי היוקרתי מאד La Prairie יתחדש בסתיו 2015 בשלושה מוצרים חדשים, כולם שייכים לסדרת הטיפוח Skin Caviar, המיועדת לשפר את גמישות עור הפנים וליצור קווי מיתאר מוצקים ומורמים יותר באמצעות תערובת מיוחדת של חלבוני אנטי-אייג'ינג.



כפי ששמה מרמז, סדרת הטיפוח "קוויאר" מבוססת על תמצית קוויאר - מרכיב טיפוח נדיר ומועיל לעור, המעניק הרמה ומוצקות לעור שאין דומה להם. זאת, הודות ליכולת הייחודית של התמצית לעורר את ייצור הקולגן בתאי העור. תמצית הקוויאר עשירה בחומצות אמינו, חלבונים, ויטמינים ומינרלים – כל מה שבעצם נדרש למבנה עור בריא וחיוני.


יש לציין, כי בעבר, המקור העיקרי לקוויאר הגיע מהחדקן הפראי, שכיום נחשב ליצור בסכנת הכחדה. לה פררי, כמותג ידידותי לסביבה, משתמש כעת בקוויאר איכותי ביותר שמופק מחדקן סיבירי הגדל בחוות גידול מיוחדות.

כאמור, בסתיו הקרוב יצטרפו 3 מוצרים חדשים לסדרת הקוויאר:

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream • Sheer – גרסה חדשה וקלילה של קרם הקוויאר האייקוני של המותג. בגרסה המחודשת שלו, הקרם מביא לשיפור מרקם העור באופן משמעותי, תוך שמירה על כל היתרונות המהוללים שלו. גרסת ה- Sheer הינה בעלת מרקם מפואר אבל קליל, המחליק על העור באופן מושלם, נספג בו במהירות ומותיר אותו גמיש ורך. הפורמולה כוללת את אותו קומפלקס מוכר הדואג להזין את העור, כמו גם למצק ולהגדיר מחדש את קווי המיתאר של הפנים.


La Prairie Skin Caviar Concealer • Foundation SPF 15 – המייקאפ+קונסילר של המותג מגיע כעת באריזה הכחולה המוכרת של סדרת הקוויאר. הפורמולה היוקרתית הקלילה שלו משלבת יתרונות טיפוח לעור יחד עם טיפול בשינויי הגוון שלו כתוצאה מהגיל – הכל במייקאפ תחליבי המספק כיסוי מושלם וגימור זוהר. פקק האריזה מכיל קונסילר בגוון תואם, בעוד בסיס הבקבוק כולל מעמד למברשת המצורפת למוצר. אגב, המייקאפ מוצע ב-12 גוונים שונים.


La Prairie Caviar Spectaculaire – המוצר האקסקלוסיבי ביותר שיציע המותג במהדורה מוגבלת, בסתיו 2015. מוצר מרהיב זה עוצב בשיתוף Baccarat והוא הוכרז כשילוב מיוחד של אמנות, מדע ויוקרה. Baccarat (בקרה) הינה יצרנית של קריסטלים עדינים ויוקרתיים מאד והיא ממוקמת בעיר בקרה שבצרפת. החברה נוסדה ב-1764 באישורו של המלך לואי ה-15. בסוף המאה ה-19 בנה המותג מוניטין עולמי כיצרן גביעים איכותיים, נברשות, תכשיטים ובמיוחד בקבוקי בושם. גם כיום עובדת החברה עם בשמים ומותגי יופי ידועים כדי לייצר עבורם בקבוקים יוצאי דופן שמהווים מושא תשוקה לכל.


כעת, כאמור, לה פררי ובקרה משתפים פעולה ומשיקים את Caviar Spectaculaire במהדורה מוגבלת. המוצר מגיע בגביע מדהים המכיל בתוכו צנצנת בגודל 75 מ"ל של Skin Caviar Luxe Cream - הקרם האייקוני של לה פררי למיצוק והרמת קווי המיתאר של הפנים. אגב, צנצנת הקרם ניתנת להסרה כך שהגביע יכול לשמש בנוסף ככלי הגשה ל... קוויאר.

המוצרים החדשים בסדרת הקוויאר של לה פררי צפויים לעלות על המדפים במהלך אוקטובר 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails