יום חמישי, 9 באפריל 2015

גוצ'י ווסטמן עוזבת את רבלון

גוצ'י ווסטמן (Gucci Westman), המאפרת והמנהלת האמנותית הראשית של REVLON, תעזוב ב-15 לחודש את תפקידה, אותו איישה בשבע השנים האחרונות!



ווסטמן נחשבת לאמנית איפור בעלת שם עולמי, בעיקר בזכות עבודותיה היצירתיות והמרשימות בתחום הפרסום והאופנה. כמובן, גם עצם העובדה שהיא מחזיקה ברשימת לקוחות מפורסמות ונאמנות כמו למשל דרו ברימור, קמרון דיאז, ג'ניפר אניסטון וסטלה מקרטני, לא מזיקה בכלל.

בעבודתה ברבלון עיצבה ווסטמן את מראות האיפור של המותג, השתתפה בבחירת ובעיצוב המוצרים ובעיקר הצליחה להציב את מעמדו של המותג במיקום גבוה יותר בין שאר המתחרים. בראיון ל-WWD אמרה מרטין ויליאמסון, סגנית נשיא השיווק העולמי ברבלון, כי "בשבע שנות עבודתה ברבלון עזרה גוצ'י לרומם את המותג בעולם האופנה והיוותה עבורנו השראה ודחיפה להגיע אל הקצה בתחום קולקציות המוצרים. גוצ'י הותירה רושם בל יימחה על המותג שלנו, שלא יישכח במהרה. אנו מאחלים לה כל טוב בהמשך הקריירה המרגשת והצבעונית שלה."

ווסטמן מצידה, הוסיפה: "רבלון הינו מותג יופי בעל השפעה וממש נהניתי משיתוף הפעולה איתם כדי להרחיב את אחיזתם בקהילת האופנה. אלו היו שבע שנים מדהימות ואהבתי את מיגוון החוויות שעברתי בהן. זה היה פרק גדול בקריירה שלי ואני נרגשת ממה שעוד צפוי לי בעתיד."

צילום: Rex Features

כזכור, ווסטמן הצטרפה לרבלון לאחר שעבדה קודם לכן עם מותג היופי הצרפתי לנקום (בין השנים 2003-2007). לפי שעה, לא ידוע אם ווסטמן חתמה עם מותג יופי אחר, אבל זה יהיה בהחלט מסקרן לעקוב אחר הפרק הבא בקריירה של האמנית הכשרונית הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails