יום שבת, 28 במרץ 2015

סקירה: L’Oreal Miss Manga Mega Volume Mascara

לוריאל השיקו לאחרונה בישראל את Miss Manga Mega Volume Mascara – מסקרה בעלת מברשת גמישה, עם יכולת תנועה לכל כיוון ב-360 מעלות. המסקרה מיועדת להעניק לריסים העליונים והתחתונים מראה שופע ומודגש, בהשראת דמות ה"קאוואי" (Kawaii), הלקוחה מהאנימציה היפנית.



המסקרה מגיעה באריזה יפה ונשית, שמושכת את העין ממבט ראשון, במיוחד בגלל הניגודיות שבין גווני הורוד-כרום והשחור.


המברשת של המסקרה הינה בצורת חרוט, הסיבים שלה מגיעים באורכים שונים וכאמור, "שרביט" המסקרה גמיש ובעל יכולת תנועה של 360 מעלות.




כפי שניתן לראות בתמונה שלהלן, לא בורכתי לצערי במראה טבעי של ריסים ארוכים, מעוגלים וצפופים, לכן אני מעדיפה מסקרה שגם תאריך את הריסים, גם תעגל אותם וגם תדגיש אותם.


פורמולת המסקרה הינה "רטובה". מניסיוני כמאפרת, אני יודעת שבדרך כלל מסקרה בעלת פורמולה רטובה מעניקה מראה "פתוח", רחב ומודגש יותר לעין, אבל באותה המידה גם יכולה בקלות לגרום לריסים מודבקים וגושיים. במקרה של המסקרה הנוכחית, הפורמולה הרטובה בשילוב המברשת הגמישה שלה מצריכים שליטה מוחלטת והקפדה יתרה בפעולת סירוק הריסים, במיוחד אלו הקצרצרים שבזווית העין הפנימית או אפילו בסמוך לשורשי הריסים העליונים והתחתונים. במקרים אלו, אם לא השתדלתי להיזהר היטב, מצאתי את העפעפיים שלי "מנוקדים" בכתמים שחורים מעצבנים (וזה עלול להיות מבאס עוד יותר, אחרי איפור עיניים מושקע במיוחד). לפיכך, אני מוצאת שבמקרה של הריסים הקצרים שלי, דווקא השילוב של הפורמולה הרטובה וגמישות המברשת מהווה פה נקודה שלילית.

מריחת שכבה אחת של מסקרה האריכה את הריסים ואף הדגישה אותם בצורה יפה, אם כי חלק מהם נותרו דבוקים האחד לשני. ניתן להבחין בכך במיוחד בעין השמאלית שלי (הימנית בתמונה שלהלן).


שכבה נוספת של המסקרה הבליטה יותר את מראה הריסים, אבלמאידך גם הגבירה את הדבקות הריסים ובנוסף אף נצפו מעט גושים קטנטנים עליהם.


יש לציין, כי במשך שעות היום המסקרה לא מתפוררת ו/או נמרחת וגם ניתן להסירה בקלות יתרה עם מים חמים או מסיר איפור עיניים מכל סוג שהוא.

לסיכום: מדובר במסקרה חביבה למדיי, שסביר להניח שתתאים יותר לבעלות ריסים ארוכים וצפופים יותר מאלו שלי.

את Miss Manga Mega Volume Mascara של לוריאל ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות. עד סוף מרץ 2015 היא מוצעת במחיר היכרות מיוחד של 50 ₪ (במקום 100 ₪). 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails