יום שבת, 28 בפברואר 2015

Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation

בובי בראון תשיק בקרוב את Intensive Skin Serum Foundation SPF40 PA++++ - מוצר היברידי חדשני ומסקרן ביותר, המשלב סרום ומייקאפ יחדיו.



המוצר החדש יושק תחילה באפריל הקרוב ביפן, שזה לכשעצמו מובן מאד אם ניקח בחשבון את העובדה שהרכיב המרכזי שבו מגיע מהיבשת האסייתית. מדובר, למעשה, בתמצית של Cordyceps sinensis (קורדיספס סיננסיס) – סוג של פטריית מרפא המצויה בתרופות סיניות וטיבטיות מסורתיות.

הסרום-מייקאפ הנ"ל מבטיח להפוך את העור שלנו מבפנים החוצה, תוך כדי סיוע במניעת כוויות שמש ו/או סימנים ופגמים שנוצרים בעור עם הזמן. המוצר מתואר כבעל מרקם קליל ומשיי שמיועד לשימוש יומיומי על-מנת לחדש את רמות האנרגיה של העור ולהעניק לו מראה בריא יותר. הודות לסוכני צבע שהוא מכיל, הוא גם מעניק באופן מיידי מראה אחיד לעור, מסתיר את כל הפגמים והליקויים ומטשטש קמטים וקמטוטים. בנוסף, הפורמולה שלו מכילה תערובת מיוחדת של חומרים מזינים ועשירים בלחות, כך שבנוסף לשיפורים האופטיים המיידיים, בשימוש קבוע הוא מספק גם תוצאות לטווח ארוך.

תמצית פטריית הקורדיספס מתווספת לפורמולה כדי לסייע לתמוך במטריציה הסלולרית של העור ולתרום למראה צעיר יותר שלו. תמצית עשב במבוק משחזרת את הזוהר הטבעי של העור ומעניקה לו מראה רענן ואחיד, בעוד תמצית הליצ'י מגבירה את רמת הלחות שלו. בנוסף, המוצר מכיל מקדם הגנה גבוה (SPF40 PA++++) אך כדי שהמוצר יהיה אפקטיבי כמגן מפני קרינה השמש, יש להשתמש בו בנדיבות כ-15 דקות לפני החשיפה לשמש ולחדש אותו כל כמה שעות.


Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation מגיע בבקבוקון שחור חלק עם טפטפת.

לפי שעה, אין לי מידע לגבי מועד השקתו באזורינו, אבל כמובן אעדכן כשזה יקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails