יום שבת, 28 בפברואר 2015

גבריאלה ווילד היא הפנים החדשות של אסתי לאודר

השחקנית הבריטית גבריאלה ווילד (Gabriella Wilde) מצטרפת לנבחרת שגרירות היופי של Estée Lauder ותככב ממש בקרוב בקמפיינים שונים של מוצרי הטיפוח והאיפור של המותג.



הקמפיין הראשון בכיכובה של ווילד יהיה ל- Crescent White – סדרת מוצרי טיפוח להבהרת העור שתושק תחילה באסיה כבר במרץ הקרוב. כמו כן, היא תופיע גם בקמפיינים של סדרת הטיפוח Nutritious Vitality8 וקולקציית האיפור שנוצרה בשיתוף בית האופנה Courreges. אגב, כל שלושת הקמפיינים צולמו על-ידי הצלם הידוע קרייג מקדין בניו-יורק.

"גבריאלה מייצגת יופי נצחי, היא שחקנית ואמנית מוכשרת – הפנים החדשות המושלמות המשקפות את הדמות והערכים המודרניים של אסתי לאודר," כך מסבירים בהנהלת המותג את הסיבות לבחירתה.

כשגרירת היופי החדשה של אסתי לאודר, מוצאת גבריאלה בת ה-25 את עצמה בנבחרת מכובדת של פיגורות כמו קרולין מרפי, קונסטנסה יבלונסקי, ליו וון, ג'ואן סמולס, אריזונה מיוז, סטפני סימור וקנדל ג'נר. "אני כל כך נרגשת ללכת בעקבותיהן של נשים כל-כך מדהימות שייצגו את אסתי לאודר," אומרת ויילד. "הן כולן היוו השראה עבורי וכעת אני מקווה להוות השראה עבור אחרות."


גבריאלה זאנה ונסה אנסטרוטר-גוך-קלת'ורפה החלה את הקריירה שלה כדוגמנית בגיל 14, לאחר שהתגלתה על-ידי דוגמנית העל נעמי קמפל בארוחת ערב. ברזומה שלה ניתן למצוא הופעה בקמפיינים של מותגים מפורסמים כמו אברקרומבי ופיטץ', לקוסט, טופשופ ולאחרונה גם ברברי. כמו כן, דמותה הופיעה על-גבי דפי מגזינים נחשבים מאד כמו ווג, ניילון, מגזין V ו- L’Officiel.

את עולם הדוגמנות היא נטשה כדי לרדוף אחרי חלומה האמיתי – להיות שחקנית. זמן קצר לאחר שהיא התקבלה לבית הספר למשחק היוקרתי City & Guilds of London Institute היא זומנה לאודישן לסרטה הראשון ומשם קריירת המשחק שלה כבר המריאה. בין הסרטים בהם השתתפה ניתן למנות את טירוף של קולג' 2: האגדה על הזהב (2009), שלושת המוסקטרים (2011), קארי (2013) ואהבה אינסופית (2014).

מלבד היותה דוגמנית ושחקנית, ווילד היא גם אשתו של המוזיקאי המוכשר אלן פאוונל ואף לאחרונה הפכו השניים להורים לבן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails