יום שני, 5 בינואר 2015

L’Oreal Paris Miss Manga Punky Mascara

לקראת השנה החדשה השיקה לוריאל פריז את Miss Manga Punky Mascara - מסקרה חדשה, המבטיחה מראה ריסים עשיר ונועז יותר בהשראת דמויות המאנגה היפניות עם העיניים הגדולות שלהן.



למעשה, המותג מציע לנו לשבור את כל החוקים באמצעות המסקרה החדשה ולהציג את האישיות המרדנית שלנו (במידה מסויימת זו או אחרת) עם ריסים עליונים ותחתונים מסוגננים במראה מחודד, שלא לומר קוצני משהו.



הפורמולה של המסקרה מאפשרת לצפות את הריסים בחומר המעניק להם מרקם אולטרה שחור ונפח נבנה על-פי הרצוי באותו הרגע – עצום או קליל יותר. הצורה חרוטית של המברשת מאפשרת להגיע בקלות לריסים העליונים והתחתונים. השילוב של החללים הגדולים בין זיפי המברשת יחד עם הקצה המפותל שלה הופכים אותה בעצם למעין מסרק המעניק את האפקט הפאנקי לריסים שהופך אותם למעין "קוצים".



אגב, את אפקט ה"קוצים" ניתן ליצור גם באמצעות "צביטת" קבוצות ריסים בקצות האצבעות או באמצעות פינצטה (בזהירות כמובן!) למראה מדוייק יותר.


2 תגובות:

  1. לא, אני מתה על הפרסומות לריסים, שה כל כך ברור שהריסים בתמונה הם מלאכותיים... ומה זה השטויות האלה - שאפשר ליצור את הלוק הזה באמצעות הדבקת קבוצות ריסים עם פינצטה- כאילו שאת זה אי אפשר לעשות עם כל מסקרה! איזה שטויות...

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך שהפרסומות מטעות בדרך-כלל את הלקוחות, שלא יודעות להבחין שמדובר בריסים מלאכותיים ברוב המקרים (אם לא בכולם).
      אגב, לגבי אפקט ההדבקה באמצעות פינצטה - ציינתי את זה רק בתור אפשרות מבלי להתייחס דווקא למסקרה הנוכחית. מצטערת אם הובנתי לא נכון.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails