יום חמישי, 8 בינואר 2015

ליסה אלדריג' היא המנהלת הקריאטיבית החדשה של איפור לנקום

אחרי שעבדה עם בתי אופנה יוקרתיים ומגזינים מובילים בעולם לצד הצלמים הנחשבים ביותר ועם רשימת לקוחות הכוללת מפורסמות למכביר, אמנית האיפור הידועה ליסה אלדריג' לוקחת על עצמה תפקיד חדש שממצב אותה בשיא חדש בקריירה שלה. מעתה יופיע לצד שמה התואר המכובד של המנהלת הקריאטיבית של חטיבת האיפור בלנקום.



נכון שאמני איפור נמצאים בדרך כלל מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה או על סטים של צלמים, אבל אלדריג' נחשפה כבר מזמן לקהל הרחב בזכות הבלוג הפופולרי שלה, בו נידבה שלל של טיפים שונים בתחום האיפור וכן ערוץ היוטיוב שלה שם הציגה והסבירה כיצד ליצור מראות איפור מגוונים שיכולים להתאים לכל אחת.

"זה כבוד גדול עבורי להיות המנהלת הקריאטיבית של האיפור בלנקום, מותג עם מורשת מדהימה, סגנון ללא דופי ויושרה אמיתית," אומרת אלדריג' בתגובה על המינוי החדש שלה. "אנו מעצבים סטודיו פריזאי חדש לאיפור ואני כבר לא יכולה לחכות כדי להתחיל ליצור קולקציות חדשות, גוונים ומוצרים חדשים, כמו גם להעלות לרשת תכנים מדהימים שיש לנו בראש. זוהי באמת הרפתקה חדשה ומרגשת!"

במסגרת תפקידה החדש בלנקום, אלדריג' תעבוד עם לנקום על יצירת מוצרים וקולקציות שישקפו את הסגנון השיקי וה"לא מתאמץ" שלה. כמו כן, היא תיצור סרטוני הדרכה לשימוש במוצרים, שיעזרו לכל אשה להשיג מראה שונה בכמה צעדים פשוטים. הרעיון הוא בעצם לחלוק את הפילוסופיה של אלדריג' – לגרום לכל אשה להראות ולהרגיש יפה.

בלנקום מסבירים את הבחירה באלדריג': "אנו חולקים את אותם ערכים, את אותה התשוקה לספק לנשים את הכלים לרגש אינטימי ועמוק יותר כלפי איפור ולא רק על פני השטח. סגנון של יופי המניע את עצמו מחזון חומרי גרידא של נשיות לאחד שהוא שאפתן ובעל השפעה."

למעשה, הרומן בין לנקום לאלדריג' התחיל לפני כ-20 שנה, כשליסה עבדה כיועצת יופי בדוכן של לנקום בבית הכלבו המפורסם "הרודס". בזמנו, אף אחד לא חשב שליסה תגיע כל-כך רחוק... בטח שלא היא, אם כי השחקנית קייט וינסלט, שגרירת היופי של לנקום, תמיד סמכה עליה כמאפרת הצמודה שלה.

וינסלייט באיפור של אלדריג' להרפר באזר

כמעריצה מושבעת של אלדריג' וכחובבת מוצרי לנקום, אני כבר סקרנית לראות מה שיתוף הפעולה בין השניים יניב. ואתם?


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails