יום שני, 22 בדצמבר 2014

SISLEY PHYTO 4 OMBRES (הצצה ראשונה לאביב 2015)

במסגרת קולקציית האביב של Sisley לשנת 2015 יוצעו שתי פלטות צלליות מדהימות ביופיין, שכל אחת מהן כוללת ארבעה גוונים הרמוניים. הפלטות נוצרו בטכנולוגיית איפור חדשנית, המשלבת יחדיו פיגמנטים ואור על-מנת ליצור מרקם אוורירי. הפלטות מאפשרות יצירת מראה יומיומי או מראה מתוחכם יותר לאירועים מיוחדים.



פלטות הצלליות המכונות בשם Phyto 4 Ombres כוללות מיקרו-פיגמנטים המבטיחים גוון עז וזוהר ללא משקעים. הטקסטורה של הצלליות הינה קלילה, שקופה ולא פודרתית ומציעה מיגוון גימורים: מאט זוהר, מטאלי וסאטן. כמובן, בין הרכיבים שבפורמולה ניתן למצוא כרגיל גם רכיבים מטפחים ומרככים כמו תמציות תה ירוק, קמליה ושושן לבן – שילוב רכיבים פעילים חביב במותג "סיסלי".

כאמור, הפלטות מוצעות בשני שילובי גוונים:
·         Dream – גווני חומים-בז'יים
·         Mystery – גוונים אפורים-כחולים.



הצלליות מגיעות בפלטה המעוצבת באריזה מעוטרת בדוגמת מעויינים, כאשר הצלליות עצמן מסודרות בפלטה בדוגמת האות S – סמל המותג.

במותג ממליצים להניח את הצלליות עם האצבעות או באמצעות האפליקטור שעוצב במיוחד בהתאמה לטקסטורה שלהן ומאפשר לאם-הפנינה שבפורמולה להטשטש בקלות וביעילות ולחשוף את כל הטוהר והברק בגוון הצללית. צידו האחד של האפליקטור מאפשר להניח את הצללית כאייליינר או לתחום את קו הריסים, בעוד צידו האחר, בעל הקצה המעוגל, מאפשר הנחת הצלליות על כל שטח העפעף.


בקולקציית האביב של סיסלי יוצעו גם צלליות בסטיק (Sisley Phyto Eye-twist) בארבעה גוונים שונים: ברונזה, חאקי, אפור וכחול וכן ליפ-באלמים (Sisley Phyto Lip-twist) בשלושה גוונים: קורל, ורוד וחום.

הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בעולם במהלך פברואר 2015. את הפרטים המלאים אודות כל הקולקציה, אשלים לכם במועד מאוחר, כשאקבל מידע נוסף.


4 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails