יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

MAC x Philip Treacy Collection

פיליפ טרייסי, הכובען האירי המפורסם, יעצב קולקציית קפסולה ייחודית עבור מותג האיפור MAC, שתעלה על המדפים באפריל 2015.



הכובעים של טרייסי מפארים את ראשיהן של מפורסמות רבות, ביניהן קייט מידלטון ולידיי גאגא והם נמצאים באופן קבוע על מסלולי האופנה הנחשבים ביותר, כמו למשל שאנל, דיור, ולנטינו וג'יבנשי. טרייסי מוכר בעיקר בזכות העיצובים המהפכניים שלו. זו גם בדיוק הסיבה שבגללה הוא מוצא חיבור משותף עם מותג האיפור MAC, והוא מסביר זאת כך: "MAC הוא מותג עתידני. תמיד הערצתי את היכולת שלו לחשוב מחוץ לקופסא." בנוסף, הוא טוען שמוצרי האיפור, כמו הכובעים, נועדו לשפר את המראה שלנו, בערך כמו "ניתוח ללא כאבים"...


הקולקציה שיעצב טרייסי עבור MAC תכלול 12 פריטים המיועדים לפנים, עיניים, לחיים ושפתיים, ביניהם 2 פיינפוטים, 2 פודרות מאירות, 3 שפתונים, 3 פלואידליין, מסקרה ומברשות, כאשר כל המוצרים יוצעו באריזות מעוצבות מיוחדות. האוסף יתמקד בשלוש קבוצות גוונים בהשראת כובעיו של טרייסי: Metallic – בהשראת כיסוי ראש כסוף בעיצוב ארט דקו; Colorful – בהשראת כובע נוצות ורוד; Gothic – בהשראת מסיכת תחרה שחורה.



על-פי תמונות הקמפיין המלוות את הקולקציה, שצולמו אגב על-ידי הצלם המפורסם סולבה סנדסבו, נראה שיש למה לצפות וכדאי שתסמנו לעצמיכם כבר עכשיו את מועד ההשקה בלוח השנה (אפריל 2015, למי שפספס בהתחלה)!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails