יום שני, 8 בדצמבר 2014

Guerlain Spring 2015 Makeup Collection (הצצה ראשונה)

קולקציית אביב 2015 של מותג היופי היוקרתי "גרלן" נוצרה בהשראת הנוף הטבעי בעונת האביב עם שלל גוונים ורודים מוארים וזוהרים, המרמזים על הימים החמימים שעתידים להגיע בקרוב.



אוסף המוצרים שבקולקציה נועד לסייע לנו ליצור מראה רענן טבעי והוא כולל, בין השאר, כמה מוצרים בסדרת המטאוריטים המפורסמת של המותג. כידוע, מאז שבית גרלן השיק לראשונה ב-1987 את פודרת המטאוריטים בצורת כדוריות הפנינים, נוהג המותג להציג את המוצר בגרסאות שונות כמעט בכל קולקציה עונתית. בקולקציה זו, אנו מקבלים את המטאוריטים בגרסת הפנינים והפודרה הדחוסה יחד עם מוצר חדש ומסקרן – מייקאפ קרמי קליל מאד המכונה בשם Baby Glow.


Guerlain Meteorites Baby Glow Light Revealing Sheer Makeup SPF25 PA++ הינו מוצר המשלב, למעשה, תכונות של BB קרם (כיסוי קל, לחות, הגנה מהשמש) יחד עם הזוהר המוכר שמספק כל מוצר בסדרת המטאוריטים. המוצר החדש יוצע בשלוש גוונים שונים.



Guerlain Meteorites Perles de Blush in Angelic Radiance (מהדורה מוגבלת) – פודרת כדוריות המטאוריטים משמשת באוסף זה כסומק והיא מגיעה באריזת מעוצבת בסגנון וינטג' עם איור ויקטוריאני של מלאך החקוק עליה. הכדוריות מגיעות בגוונים ורודים בהירים וכהים לצד כדוריות כסופות וזוהרות.


Guerlain Meteorites Pressed Powder – פודרת מטאוריטים דחוסה הכוללת שילוב של גוונים בגימור מאט ובגימור פנינתי. הפודרה מוצעת בקולקציה זו בשלוש הרמוניות גוונים שונות, כאשר כל אחת מהן מיועדת לתקן ולהסתיר פגמים בעור כמו גם לספק לו מראה זוהר: ורוד כדי להעניק מראה רענן, ירוק להפחתת אדמומיות, לבן להבהרה, סגול להארה, זהב ופנינה למראה זוהר מושלם.



Guerlain Écrin 4 Couleurs Eyeshadows – פלטת צלליות המגיעה בשתי וריאציות שונות של גוונים. כל פלטה כוללת 4 צלליות בגוונים הרמוניים, שניתנים לשילוב יחדיו.
·       504 Romantic Chanson
·       18 Spring Whisper


Guerlain KissKiss Lipstick – שפתונים בעלי פורמולה עשירה בחומצה היאלורונית כדי להעניק לשפתיים רכות ותפיחות ושמן קומיפורה המסייע להחליק את פני שטח השפתיים. בקולקציה מוצעים השפתונים בשני גוונים אביביים:
·       540 Soft Coral
·       560 Satin Roses


Guerlain Cils D’Enfer Maxi Lash Mascara – מסקרה בעלת פורמולה המבטיחה ריסים ארוכים, מעוגלים ומלאי נפח. מוצעת בגוון חדש – כחול!
·       Navy


Guerlain La Laque Couleur – לק בגוון ורוד רך מחמיא מאד.
·       368 Angel


קולקציית אביב 2015 של גרלן תעלה על המדפים בעולם במהלך ינואר 2015. אגב, הפנים של הקולקציה היא כרגיל הדוגמנית המהממת נטליה וודיאנובה (בתמונה הראשית למעלה).

שימו לב! כרגע, מדובר בפרטים ראשוניים בלבד. ברגע שיתפרסמו פרטים רשמיים, אדאג לעדכן את הפוסט בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails