יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

Bobbi's Makeup Lessons

מותג האיפור Bobbie Brown משיקה תפריט חדש של שיעורי איפור "אחד על אחד", המאפשר לכל אחת להפוך לאמנית האיפור של עצמה.



תפריט השיעורים החדש כולל שיעורים קצרים (10 דק') וממוקדים ללא עלות, כמו גם שיעורים ארוכים יותר (45 דק') המוצעים במחיר סימלי של 300 ₪ בלבד, שמוחזר כולו ללקוחה ברכישת מוצרים בחנות המותג. את תפריט השיעורים הרכיבה בובי בראון בעצמה, במטרה "להקל על כל אשה להראות ולהרגיש הכי יפה ובטוחה בעצמה". בובי מאמינה, שבעזרת המוצרים המתאימים והנחיה קצרה כיצד להשתמש בהם, כל אחת יכולה להדגיש את היופי שלה בקלות ובמהירות, בהתאמה לאורח החיים האישי שלה.

בובי בראון
כל שיעור אישי נפתח תחילה בשאלון התאמה לצרכי הלקוחה, כשלאחריו מתחיל השיעור המעשי מול מראה ידנית המסופקת ללקוחה, על-מנת שתוכל לעקוב בקלות ובנוחות אחרי כל שלב ושלב. בסוף השיעור מקבלת הלקוחה "תרשים פנים" אישי, הכולל את פירוט המוצרים והגוונים בהם נעשה שימוש במהלך השיעור, כך שתוכל לחזור וליצור בביתה את המראה החדש שלמדה.

בין השיעורים החדשים הכלולים בתפריט החדש: סוד הקונסילר המושלם, הסוד למראה רענן, איך לצייר איליינר מושלם, איך לאפר את הגבות, איפור מעושן ועוד. רצוי מאד לתאם מראש את ההגעה לשיעור, אם כי במידה ואחד המאפרים פנוי, ניתן להיכנס לשיעור גם באופן ספונטני.

כמובן, אתר האינטרנט של המותג מציע בנוסף סדרה של מדריכים קלים לקריאה וסרטונים קצרים שזמינים בכל עת ומדגימים שיטות איפור שונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails