יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

L'Oréal Paris Color Riche Collection Exclusive Pure Reds

לפני קצת יותר משנה השיקו לוריאל פריז את סדרת שפתוני הניוד Collection Privée, באמצעות קמפיין שיווקי גאוני ביותר. הרעיון שעמד מאחוריו היה להציג חבורה של נשים מפורסמות ומוצלחות בכל הגילאים וגווני העור (זאת אומרת, שגרירות המותג), כאשר כל מה שהלקוחה היתה צריכה לעשות הוא, בעצם, לבדוק מי מהן הכי קרובה אליה בגוון העור וכך לדעת איזה גוון ניוד מהסדרה יתאים לה בדיוק.


כעת, חוזרים בלוריאל על הרעיון, רק שהפעם הם עושים זאת עם Exclusive Pure Reds – סדרת שפתונים אדומים בגימור מאט. כי בינינו, הדבר היחיד שיכול להיות טוב יותר מאשר שפתון ניוד מושלם, הוא שפתון אדום מושלם! וכדי להעצים את החושניות הטמונה בשפתיים האדומה, פנו אנשי לוריאל לקולוריסטים אווה יין וקארים רחמן כדי שיעצבו להם לקים בגוונים זהים לשפתונים.




לרגל ההשקה קובצו להן שוב שגרירות המותג כדי להציג את מיגוון השפתונים האדומים שבסדרה החדשה. הדוגמניות והשחקניות לטיטיה קסטה, בלייק לייבלי, דוצן קרוס, פרידה פינטו, זואי סלדנה, ג'יין פונדה, אווה לונגוריה, ג'וליאן מור ואחרות התייצבו מול מצלמתו של נורמן ג'ין רוי, שבחר להשתמש בעיצוב מינימליסטי ביותר לצורך הצילום. כזכור, גם בשנה שעברה הוא בחר להשתמש ברקע שחור לצילום הקמפיין לסדרת שפתוני הניוד. אגב, הבחירה ברקע הלבן כשלג בקמפיין הנוכחי, אינה מיקרית – הוא מיועד להדגיש את הצבע הרווי של השפתונים החדשים והלקים המלווים אותם.





למרות שכל שגרירת יופי מייצגת גוון אדום אחר, בכל מדינה יושק רק מספר מסויים של שפתונים מתוך הסדרה, וזאת בהתאם לגווני העור המאפיינים את הלקוחות באותו האיזור. גם אלינו הגיעו חמישה גוונים מתוך הסדרה (השפתונים של ליה, פרידה, ג'יי לו, בלייק ולטיסיה) והחל ממחר ניתן יהיה להשיגם במבצע מיוחד ברשת הסופר-פארם: שפתון "פיור רד" + מסקרה (ממבחר המסקרות של המותג) ב- 99 ₪ בלבד! (ותודה לטלי מילשטיין על העדכון ♥)

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails