יום שבת, 15 בנובמבר 2014

Clarins Garden Escape Collection (אביב 2015)

Garden Escape - קולקציית האביב של קלרינס לשנת 2015, נוצרה בהשראת האביב החמים והאידיאלי וכיאה לעונה הגוונים המוצעים בה נעים בין ירוק עשיר לפסטלים בהירים וגוונים זוהרים וקלילים אחרים, המעניקים תחושה של אור ורעננות.



המראה שיצרה קלרינס לאביב 2015 הינו מראה מתוחכם ומסודר, המשחק על אור ושקיפות. האיפור פה מתמקד בזוהר הטבעי של העור, העיניים מודגשות בעדינות, בעוד השפתיים מצופות בשמנים החדשים של המותג, המרככים ומזינים אותם.

בקולקציה:

Clarins Garden Escape Eyeshadow Palette (מחיר: 399 ש"ח) – פלטת צלליות המגיעה באריזה יוקרתית מוזהבת. הפלטה כוללת 6 גוונים טבעיים יפיפיים של חום, ורוד וירוק.


Clarins Garden Escape Blush Prodige – סומק בגוון ורוד אביבי. הסומק מבוסס על שילוב של מינרלים ותמציות צמחים שונות ומעניק מראה חי ורענן ללחיים. תבנית המוזאיקה של הסומק משלבת גימורים שונים של מאט ומבריק.


Clarins Joli Rouge Brilliant Perfect Shine Sheer Lipstick (מחיר: 146 ש"ח) – שפתון המוצע בשני גוונים ורודים קורליים. השפתונים מבוססים על פורמולה המשלבת גוון שקוף ומבריק של גלוס עם טקסטורה קרמית של שפתון. בנוסף, השפתון 'מנפח' את השפתיים, מעניק להן לחות ומבטיח עמידות לאורך זמן רב.


Clarins Instant Light Lip Comfort Oil (מחיר: 156 ש"ח) – מוצר חדש של קלרינס: שמן מזין לשפתיים עם גוון. פורמולת המוצר כוללת תערובת מיוחדת של שמן אגוזים, שזיף מיראבלה ושמן חוחובה אורגני. השמנים החדשים לשפתיים יוצרים מראה של שפתיים רטובות וזוהרות, תוך שהם מגנים עליהן מפני שמש, רוח ויובש. השמנים בקולקציה מוצעים בשני גוונים: Honey (צהוב) ו- Raspberry (ורוד).


Clarins Instant Light Balm Perfector (מחיר: 150 ש"ח) – מוצר חדשני נוסף ממעבדות קלרינס: באלם צבעוני מזין לשפתיים, שמיועד לספק להן לחות מרובה ולהעניק מראה חלק, מבריק ומלא יותר. בקולקציה מוצעים 6 גוונים: Rose (ורוד כהה), Coral (קורל), My Pink (ורוד בהיר), Orange (כתום), Red (אדום) ו- Brown (חום).


קולקציית האביב של קלרינס מתוכננת לעלות על המדפים בעולם במהלך ינואר 2015.


2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails