יום שני, 27 באוקטובר 2014

טיירה בנקס משיקה ליין איפור חדש משלה

טיירה בנקס (Tyra Banks), דוגמנית-העל, המלאכית לשעבר של ויקטוריה'ס סיקרט ומנחת תוכנית הריאליטי "דוגמנית העל של אמריקה", היא כבר מזמן הרבה יותר מאשר רק פנים יפות. בימים אלו היא גם הופכת לאשת עסקים ויזמית עם השקתו של ליין איפור חדש הנושא את שמה – TYRA.


באחד הראיונות שהעניקה לרגל השקת הליין היא מספרת: "רציתי ליצור ליין איפור בגלל הסיפור האישי שלי. תאמינו או לא, כשאני מתעוררת בבוקר אני לא נראית כמו דוגמנית. היופי שלי משתפר באמצעות כל מיני דברים שמגיעים בבקבוקים... איפור מהווה אקולייזר נהדר."



וכשזה נוגע לבנקס, שום דבר לא שיגרתי אצלה, גם כאשר מדובר במוצרי איפור. למשל, המסקרה שלה מכונה בשם Smack My Fat Lash"", שנתון לכל מיני פרשנויות ביזריות... "לא רציתי ליצור סתם עוד מסקרה או סומק", היא מסבירה. "האובססיה שלנו היא להיות הראשונים, יחודיים או הכי טובים שיש. לקח לנו המון זמן לפתח את כל המוצרים שלנו והיו לנו לא מעט בעיות בדרך."



נראה שאכן בנקס השקיעה מחשבה בכל מוצר ומוצר שלה. קחו למשל את האייליינר. כולנו מכירות את התסכול הכרוך ביצירת קו אייליינר מושלם. לא פעם הוא יוצא עבה מידי, או סתם נמרח. האייליינר של בנקס הינו אייליינר דו-צדדי כשבקצהו השני נמצא מעין מחק לתיקון טעויות או לחידוד הפס.



לפני שאתן מתלהבות יותר מידי, את המוצרים של בנקס לא תוכלו למצוא בביקור הבא שלכן בארה"ב, באף סניף של ספורה או כל רשת חנויות אחרת. הם נמכרים באתר האינטרנט של המותג ובאמצעות נשות מכירות, המכונות בשם Beautytainers, שיעברו מ"דלת לדלת" וזאת כדי לאפשר לנשים להתפרנס בכבוד ולסגל לעצמן עצמאות כלכלית והעצמה אישית.

את המוצרים של בנקס, כאמור, ניתן לראות באתר של המותג - TYRA.com, שם היא מציגה בנוסף למוצרים כמה טיפים וטריקים באמצעות סרטונים משעשעים וגם מאפשרת הצצה לעולמה הפרטי.


2 תגובות:

  1. טיירה בנקס מהממת, אבל חשבתי שעידן המכירות מדלת לדלת עבר מן העולם...
    הרעיון לאיילנר ממש מגניב

    השבמחק
  2. טיירה הורסת, והמוצרים נראים ממש טוב! להציג לנו את זה כאן זה פשוט לא פייר! :P אני מקווה שהיא תתחרט עם הקונספט של המדלת לדלת :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails