יום שישי, 24 באוקטובר 2014

נעמי ווטס שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

השחקנית נעמי ווטס קיבלה תפקיד חדש בימים אלו ממש, כשגרירת היופי החדשה של L'Oréal Paris. ווטס בת ה-46 חוברת לקולגות שלה, השחקניות בלייק לייבלי, ג'וליאן מור וזואי סלדנה כמו גם הדוגמניות נטאשה פולי, ברברה פלבין, לארה סטון וקרלי קלוס. הבחירה בווטס לתפקיד זה מסמנת, למעשה, צעד נוסף בעידן החדש של מותג היופי הצרפתי, בו השגרירות שלו כבר מזמן עברו את גיל 25, ועל כך אין לי אלא רק להסיר את הכובע בפניו.



"אני מאה גאה להצטרף למותג מעורר השראה זה", מצהירה ווטס. "לוריאל פריז אומרת לנשים כבר במשך עשרות שנים שהן 'שוות את זה' – זו לא סיסמא, זו מנטרה מעוררת השראה. לוריאל פריז מגלמת הרבה יותר מאשר מוצרים אגדיים, היא גם מקדמת קבלה עצמית, ביטחון עצמי ומאפשרת לכל אשה להעריך את עצמה ללא קשר לגיל, לרקע או ללאום שלה."

הידיעה על הצטרפותה של ווטס לנבחרת שגרירות היופי של לוריאל פריז התפרסמה ביום רביעי האחרון, במהלך ארוחת ערב חגיגית שקיימה הנהלת החברה בפריז. "נעמי היא סמל של יופי אמיתי וקורן", הסביר סיריל שאפוי, מנכ"ל לוריאל פריז. "המראה החיצוני שלה, השברירי לכאורה, עומד בניגוד לנחישות העזה שמניעה את הקריירה שלה לגבהים גבוהים. הזוהר, הכנות והכריזמה של יופיה הנצחי הופכים אותה לאשה המושלמת, המאמצת את החדשנות האולטימטיבית שלנו לטיפוח העור, בסדרת ה- Revitalift Filler."


ווטס נולדה באנגליה וגדלה באוסטרליה, שם למדה משחק והחלה את הקריירה שלה. פריצת הדרך שלה הגיעה ב-2001, כששיחקה בסרט "מלהולנד דרייב" של דיוויד לינץ – תפקיד שזיכה אותה בפרס השחקנית הטובה ביותר מטעם המועצה הארצית לביקורות והאגודה הלאומית של מבקרי הקולנוע. היא המשיכה לככב בסרטים מפורסמים נוספים כמו "21 גרם" של אלחנדרו גונזלס איניאריטו- שם כיכבה לצידו שון פן האגדי ובמהדורה המחודשת של הסרט קינג קונג ב-2005. בקרוב נוכל לצפות בה בסרטו של הבמאי גאס ואן סנט, "ים של עצים", לצידו של מתיו מקונוהיי ההורס. בימים אלו היא מצטלמת לסרט חדש יחד עם ג'ייק ג'ילנהול. את זמנה החופשי היא מקדישה להעלאת מודעות לנושאים הקשורים לאיידס והיא משמשת כשגרירה של רצון טוב לתכנית האיידס של האומות המאוחדות.

כאמור, כעת היא תצטרך לכלול בלוח הזמנים העמוס שלה גם הופעה בקמפיינים של לוריאל פריז. אגב, זה המקום לציין, כי זהו אינה ניסיונה הראשון של ווטס בעולם היופי. ב-2008 היא כיכבה כפנים של הבושם "אנג'ל" של טיירי מוגלר. כמו כן, היא הופיעה בעבר בקמפיינים למותג השיער Pantene ולחברת מוצרי הטיפוח לעור Astalift.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails