יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

YSL Wildly Gold Collection (חגים 2014)

עוד קולקציית חגים מהממת ביופייה מגיעה מבית איב סאן לורן וכיאה לעונת החגים היא כולה מבוססת על זהב. בעצם, נכון יהיה לומר יותר, שמדובר בזהב פראי ואם לא היינו בטוחים בכך, אז שמה של הקולקציה - Wildly Gold, נותן לכך תוקף.



הקולקציה, שצפויה לעלות על המדפים בעולם בתחילת נובמבר 2014, כוללת מספר מוצרים לא גדול במיוחד, אבל כל אחד מהם בעל נופך יוקרתי לחלוטין, המאופיין באריזות בגווני זהב ושחור עם הדפס חברבורות של נמר פראי, שכידוע חביב מאד על בית האופנה YSL.


הפריט המרכזי בקולקציה הינו YSL Palette Collector Wild Edition (מהדורה מוגבלת) – פלטה המגיעה בנרתיק עור שחור עם הדפס חברבורות מוזהב. הנרתיק כולל ציצית סאטן עדינה, המוסיפה נופך נוסף של יוקרה לפריט האספנות הזה. הפלטה עצמה כוללת 7 גוונים שונים – מתוכם 4 צלליות ליצירת מראה מעושן מושלם (שחור, ברונזה מנצנצת, זהב שימרי וגוון להארות), סומק ורדרד, שפתון Rouge Volupté בגוון Sheer Candy (ורוד סוכריה) ושפתון Rouge Pur Couture בגוון Fuschia (ורוד פוקסיה).


עוד בקולקציה:

YSL Couture Palette Wild Edition (מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות המכילה 5 גווני אדמה עשירים שמעניקים לעיניים מגע מבריק של צבע. ניתן גם לערבב את הגוונים ביניהם ליצירת גוונים חדשים. פורמולת הצלליות עשירה בריכוז גבוה של פנינים ופיגמנטים, כמו גם רשת של אבקות שקופות לאחיזה אופטימלית וגימור חלק ואחיד עם עמידות של עד 12 שעות.



YSL Rock Sequins Couture Palette (מהדורת חגים מיוחדת) – פלטת צלליות בגוון No.1 Tuxedo (טוקסידו), שהינו גוון רב מכר במותג. הפלטה כוללת גוונים קלאסיים ליצירת מראה מעושן, החל מלבן להארות ועד אפור ושחור. שניים מתוכם הם גליטריים ומתאימים למראה לילי. במהדורת חג זו, מגיעה הפלטה באריזה המעוטרת בפאייטים שחורים מנצנצים.



YSL Wild Edition Touche Éclat – טוש האקלה המהולל של המותג מצטרף לקולקציה במהדורת חג מיוחדת, המתבטאת באריזה מוזהבת עם חברבורות שחורות. מעבר לכך, מדובר באותם גוונים מוכרים:
·         No.1 Luminous Radiance
·         No.2 Luminous Ivory
·         No.3 Luminous Peach

YSL Mascara Volume Effet Faux Cils – מסקרה למראה ריסים מלאכותיים:
·         No.1 Black – שחור


YSL Eyebrow Pencil – עפרון לשרטוט ועיצוב הגבות:
·         No.2 Dark Brown – חום כהה
·         No.3 Glazed Brown – חום שימרי

YSL Rouge Pur Couture Vernis a Lévres Collector – השפתון הנוזלי המושלם של המותג, המציע טקסטורה וברק של גלוס עם עמידות של ליפ-סטיין.
·         Rouge Laque – אדום לוהט


YSL Rouge Pur Couture Vernis à Lèvres Rebel Nudes – השפתון הנוזלי מסדרת גווני הניוד:
·         No.113 Coral Reformer – קורל זוהר
·         No.114 Wild Pink – ורוד בשרני

YSL Rouge Volupté Shine Lipstick – שפתונים:
·         No.24 Violet Insurgent – סגול כהה
·         No.25 Red Indocile – אדום עמוק
·         No.26 Coral Intrepid – אדום שיקי כהה
·         No.27 Pink in Jungle – ורוד מרדני

YSL La Laque Couture – לקים:
·         No.28 Bronze Aztec – ברונזה טהור
·         No.29 Doré Orfèvre – זהב כובש



4 תגובות:

  1. OMG איזה קנקנים מטריפים, הפלטות יפיפיות, הפראים לגמרי מושלמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט שווה להיות בעלים של אחד מה"פראים" הללו... ♥♥♥

      מחק
  2. בהחלט קולקציה לאספנים! עפתי על פלטת הRock:-) לבנת, מה עם תמונות של ארבעת הליפסטיקים ושני השפתונים הנוזליים ועפרונות הגבות? תוכלי בבקשה לפרסם? מתה לראות:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטערת, אבל משום מה התמונות שלהם לא פורסמו ברשת.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails