יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

Dior Diorskin Star Foundation

בחודש הבא ישיקו בדיור את Diorskin Star Foundation - מייקאפ חדש, המתואר כמוצר סנסציוני, לא פחות! פיטר פיליפס, אמן האיפור הראשי והמנהל הקריאטיבי של המותג, השתמש במייקאפ החדש בתצוגת קדם-אביב 2015 של הבית, וכבר אז המוצר עורר סקרנות רבה. פיליפס עצמו, מתאר את המייקאפ כבסיס מאט לעור הפנים, שנשאר מאד זוהר מבלי להראות מבריק והוא מעניק לעור מראה מלוטש כמו של כוכבת קולנוע.



Diorskin Star Foundation של דיור מבטיח להעניק לעור הפנים מראה מואר וקליל, שיראה מושלם למשך שעות ארוכות. למעשה, הוא מיועד לתת לעור מראה ניוד זוהר אופנתי, בזמן שהוא מכסה את כל הפגמים ומגביר את הזוהר הבריא הטבעי שלו. זאת, הודות לפורמולה שלו הכוללת ריכוז גבוה מאד של פיגמנטים מבהירים, תמציות צמחים, כדוריות זעירות של סיליקה ורכיבים שונים הממקסמים את האור, מנטרלים את חוסר האיזון בגוון העור ומספקים מראה סמי-מאט מושלם וללא רבב. אגב, המייקאפ מספק בנוסף הגנה מפני קרינה ברמה של 30SPF.


Diorskin Star Foundation יוצע ב-14 גוונים שונים והוא מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי (בגודל 50 מ"ל) עם פקק שחור גדול. יחד עם המייקאפ מוצעת ספוגית מיוחדת בשם Backstage Blender, שתבטיח יישום מושלם של המייקאפ. יחד עם זאת, ניתן להניחו גם עם מברשת מייקאפ רגילה.



בנוסף למייקאפ החדש, ישיקו במותג גם את Diorskin Star Concealer – קונסילר שיוצע בשלושה גוונים שונים.



אגב, הפנים של ליין ה- Diorskin Starהיא לא אחרת מאשר השחקנית היפייפיה נטלי פורטמן, שמשמשת זה מכבר כשגרירת היופי של המותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails