יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

Christian Louboutin Nail Polishes Collection

כריסטיאן לובוטין, מעצב הנעלים המפורסם מצרפת, שסוליות הנעליים הצבועות באדום לק הפכו כבר מזמן לסימן ההיכר הבולט שלו, צועד כעת לתוך עולם אחר של יופי. הפעם הוא עושה זאת באמצעות ליין לקים מקסים ויוקרתי הנושא את שמו.



לדברי לובוטין, בקבוק לק מסויים אחד עשה את כל ההבדל בקריירה שלו - זה קרה בשנת 1992: שעה שבחן אחד מהעיצובים בקולקציית הנעלים השלישית שלו, הוא מצא שהנעל לא היתה מספיק צבעונית ומרתקת כמו בסקיצה המקורית שלו. באמצעות בקבוק לק אדום שלקח מהאסיסטנטית שלו, הוא צבע את הסוליות של כל הנעלים ומאז הסוליות האדומות הפכו לחותם האישי שלו.




לא מפתיע אם כן, שלובוטין בחר בלק להיות המוצר הראשון שמציין את הופעת הבכורה שלו בעולם תעשיית היופי. וכדי להדק את הקשר של הלק לעולם הנעלים, בקבוקי הלק בקולקציה של לובוטין מעוצבים עם פקקים ארוכים ומחודדים, המזכירים בצורתם עקבי סטילטו גבוהים – בדיוק כמו בנעליים שלו. יש לציין, כי כל אחד ואחד מבקבוקי הקריסטל יוצאי הדופן הללו דורש לא פחות מ-22 שבועות של עבודה מוקפדת.


קולקציית הלקים של לובוטין כוללת 31 גוונים בעלי פורמולה המכילה את האחוז הגבוה ביותר של פיגמנט הקיים כיום בתעשיה. על-פי התיאור, הלקים בעלי עמידות לטווח ארוך במיוחד ומספקים הגנה מפני קרני UV. כמו כן, מספיקות רק שתי שכבות לק כדי ליצור אפקט הדומה לכ-20 שכבות לק "רגיל". הלק מצוייד במברשת משולשת, המבטיחה מריחה נוחה ומושלמת ומניעת בועות אוויר.




Rouge Louboutin, הגוון הראשון בקולקציית הלקים – אדום לוהט (מן הסתם), הושק כבר בחודש שעבר באופן אקסקלוסיבי בסניף Saks בשדרה החמישית בניו-יורק וב-15 סניפים של לובוטין בארה"ב. שאר הלקים בקולקציה יושקו במהלך החודש ברשתות נוספות בארה"ב, ביניהן ניימן מרקוס, ברגדורף גודמן, נורדסטרום וסניפים נבחרים של רשת ספורה. תו המחיר השערורייתי שהוצמד לכל בקבוקון לק עומד על 50$ טבין ותקילין!


2 תגובות:

  1. OMG מה זה היופי הזה? אבל אני עדיין מעדיפה את הנעליים, כי עבורי עם מחיר כזה וקנקן כזה, ישר למגירת חנוכה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מעדיפה את הנעליים, אבל מצד שני בגלל העקבים הכל-כך גבוהים גם הן יישארו במגירה... :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails