יום שבת, 3 במאי 2014

OPI Coca Cola Collection

כפי שכבר סיפרתי לכם בעבר, OPI עומדת להשיק קולקציית לקים בשיתוף מותג המשקאות המפורסם "קוקה קולה" ובהשראת המשקאות הפופולאריים שלו. כעת, הגיע הזמן לחשוף בפניכם את הקולקציה.



"תמיד האמנתי שלק על הציפורניים יכול לשנות את המראה שלך ואת נקודת המבט שלך," אומרת סוזי וייס-פישמן מ-OPI. "גם OPI וגם קוקה קולה מספקים אושר בבקבוק לצרכנים המעוניינים במוצר אייקוני באיכות הגבוהה ביותר. תשעת הגוונים בקולקציה מייצגים לא רק את המשקאות הנמכרים ביותר של קוקה קולה, אלא גם את סגנונן של הנשים הנהנות מהם – החל מהקלאסי והזוהר ועד המקפיץ והטרנדי."



הקולקציה מציעה מיגוון רחב של גוונים וצבעים:
·         Coca-Cola Red (בהשראת קוקה-קולה) – אדום קלאסי
·         You’re So Vain-illa (בהשראת קולה וניל) – ניוד קרמי
·         Sorry I’m Fizzy Today (בהשראת קולה וניל) – ורוד קרמי
·         Get Cherried Away (בהשראת קולה דובדבן) – דובדבן שחור
·         My Signature is DC (בהשראת קולה לייט) – כסף מטאלי
·         Today I Accomplished Zero (בהשראת קולה זירו) – שחור עם נצנצים אדומים
·         Green on the Runway (בהשראת ספרייט) – ירוק דואו כרומי שימרי
·         A Grape Affair (בהשראת פנטה ענבים) – סגול מושחר כהה
·         Orange You Stylish! (בהשראת פנטה תפוזים) – כתום גליטרי



יש לציין, כי כל הגוונים הללו מוצעים גם בגרסת לק ג'ל. בנוסף, יוצע מארז הכולל את כל הגוונים בגודל מוקטן + טופ קוט מוקטן.

הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך יוני 2014. בינתיים, אשמח לדעת איזה טעם גוון אתם מעדיפים?

10 תגובות:

  1. טעם - דיאט קוקה קולה
    ע פניו רובם לא קייציים, לא שזה יפריע לי כמובן.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת, למי מפריע שרובם לא "קייציים" - אני כבר מזמן בוחרת במצב הרוח שלי ולא במה שהעונה מכתיבה לנו

      מחק
    2. איפה ניתן לקנות את האריזה המוקטנת של כל הקולקציה?

      מחק
    3. אני מקווה שרשת אפריל ו/או רשת נייל סטודיו ישווקו גם את המארזים הקטנים ברגע שהקולקציה תגיע ארצה.

      מחק
  2. ממש אהבתי את הגוונים. הכי מסוקרנת מהשזיף והשחור עם הגליטרים האדומים! אני אוהבת קולה רגילה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לנו טעם דומה מאד, למעט העובדה שאני יותר בעניין של קולה זירו :)

      מחק
  3. תשובות
    1. אכן. ומה שטוב בה, שכל אחת תוכל למצוא בה את ה"טעם" שלה...

      מחק
  4. אני לא שותה קולה בכלל. נגמלתי :-) אבל בלקים כן הייתי בוחרת את השחור עם הנצנצים האדומים, והכתום גליטרי בהשראת הפנטה. נראים לי גוונים מסקרנים מאוד. זה מוצע למכירה רק ברשת אפריל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפילו שאת כבר לא שותה קולה, נשאר לך טעם טוב...
      את הלקים של OPI ניתן לרכוש גם ברשת נייל סטודיו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails