יום שלישי, 27 במאי 2014

GLOSSYBOX (מאי 2014)

קופסת חודש מאי 2014 של גלוסיבוקס הגיעה בסימן של התחדשות, רומנטיקה וניחוח של חג שבועות שמתקרב לו אלינו. אני מזמינה אתכם, כמו תמיד, להציץ לתוכה ולגלות יחד איתי את תכולתה.



הקופסא מכילה 5 מוצרים בסה"כ, כאשר רק שניים מתוכם מגיעים בגודל מלא:



מויסטר מאצ' של GARNIER (גודל מלא- 50 מ"ל)
Moisture Match של "גרנייה" הינו קרם לחות חדש לפנים, שאמור להעניק לחות לעור למשך 24 שעות. בסדרה זו השיק המותג 5 מרקמים שונים, כאשר כל אחד מהם מיועד להתאים לסוג עור אחר: צהוב- לעור רגיל/עדין, ירוק- לעור שמן, כתום- לעור עמום, ורוד- לעור יבש/יבש מאד וכחול- לעור רגיל עד יבש. מלבד תפקידו לספק לחות לעור, הקרם דואג גם להעניק לו מראה זוהר וכן הגנה מקרני השמש המזיקות ברמה של 20SPF.



הקרם שקיבלתי בקופסא מיועד לעור רגיל/עדין החשוף לשמש. המרקם שלו נעים מאד והוא נספג במהירות מבלי להותיר הרגשה שמנונית. בנוסף, יש לו ניחוח עדין ונעים מאד. הפורמולה שלו מכילה ברובה תמציות צמחים, מינרלים וויטמינים, תמצית לימון ופיגמנטים מחזירי עור, האחראים על המראה הזוהר של העור.
את הקרם הזה אני אאמץ בשמחה לשגרת הטיפוח האישית שלי בימים חמים אלו ואף אמליץ עליו למאופרות שלי, בעיקר בזכות המרקם הקליל שלו ומסנני הקרינה שהוא מכיל.
מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

מסיכת שיער של ALFA&OMEGA (דוגמית- 100 מ"ל)
את המותג
ALFA&OMEGA פגשנו כבר בקופסת דצמבר 2013, עם הסרום לשיער שצורף אליה. לקופסת החודש צורפה מסיכת הזנה לשיער של המותג, המיועדת למעשה לשיער עבה ויבש שעבר החלקה. בגלויה המצורפת מצויין שהמסיכה מועשרת בקומפלקס אומגה 6, המעניק לשיער רכות והזנה וגם מחזק אותו. מאחר והשיער שלי דק ונוטה להיות שמן, אני מעדיפה להעביר את המסיכה למשתמשת מתאימה אחרת. מה שבטוח, מהריח של המסיכה היא תהנה, כי הוא מאד נעים.
מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ (לתכולה של 500 מ"ל)


לק של CHINA GLAZE (גודל מלא- 14 מ"ל)
מי שכבר קרא את הסקירות הקודמות שלי, בוודאי יודע שאני מאד אוהבת את הלקים של צ'יינה גלייז ותמיד שמחה להוסיף עוד גוון של המותג לאוסף שלי. הגוון שצורף לקופסה הנוכחית הוא
Red Essence – אדום בוהק מעט שימרי. זהו גוון אדום רב-עונתי, שיכול להתאים לכל זמן ולכל אירוע. יש לו כיסוי יפה כבר מהשכבה הראשונה, אבל הוא נראה מושלם עם 2 שכבות לפחות. אגב, הגוון שייך לקולקציית Urban Chic של המותג שהושקה לראשונה ב-2005.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪.



פיטו סרום של SeboCalm (דוגמית- 10 מ"ל)
גם את המוצרים של מותג הדרמו קוסמטיקה הישראלי "סבוקלם" אני כל-כך אוהבת. למעשה, כרגע אני משתמשת באופן יומיומי בסרום
Essence ובקרם לחות של המותג – שניהם מיועדים לטפל בעור רגיש. על-פי תיאורו, הפיטו סרום שצורף לקופסת החודש, אמור להיות מתאים יותר לקבוצת הגיל שלי, מעצם ייעודו לטפל בסימני גיל ולהחליק את העור (מי אמר קמטים?!). כך או כך, הסרום מותיר את העור רך וגמיש ובעיקר נעים למגע.
מחיר מומלץ לצרכן: 204 ₪ (לתכולה של 30 מ"ל).



בושם לה וידה בוהמה של ANNA SUI (דוגמית- 1.5 מ"ל)
לפני שבכלל אדון בניחוח עצמו, אני חייבת לציין שאת בקבוקי הבושם של אנה סוי, או אפילו את מוצרי האיפור שלה (שלצערי לא נמכרים בארץ), חובה מוסרית היא להציב אותם במקום בולט מאד על שידת הטואלטיקה שלכן, ולו רק בזכות העיצוב המדהים מאד שלהם!



הניחוח
La Vie de Boheme הוא ניחוח פרחוני פירותי מתקתק ומאד חושני, שהושק לעולם בשנת 2012 בהשראת הסגנון והרוח של הבוהמה. למרות היותו ניחוח פרחוני, יש בו משהו "כבד" יותר, מאסקי יותר, ואולי זה בדיוק מה שהופך אותו לחביב עלי. עם זאת, לניחוח אין עמידות ארוכה מאד, כך שאני הייתי מעדיפה להשתמש בו יותר בשעות הלילה.
מחיר מומלץ לצרכן: 262 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 373 ₪ (תכולה: 75 מ"ל).

כמו תמיד, צורף לקופסא הגיליון החודשי של החברה אבל נעדרו ממנו קופונים כלשהם ו/או גלויות הטבה למיניהן, אותם הורגלנו למצוא בקופסאות הקודמות. הגיליון הנוכחי כולל כתבות ומאמרים אודות טרנדים וטיפים לקיץ הקרוב, עצות למלווה של הכלה, שבירת מיתוסים בנוגע לכמה תרגילי כושר גופני ועוד.


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר גלוסיבוקס או דף הפייסבוק של גלוסיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails