יום שני, 3 במרץ 2014

Guerlain Terracotta Joli Collection (קיץ 2014)

גרלן נערכת להשקה של "טרקוטה" - קולקציית הברונזרים השנתית שלה, כאשר השנה מצטרף אליה מוצר חדש ומסקרן בדמות מייקאפ נוזלי משזף, הנושא את השם הרשמי (והארוך) Joli Teint Beautifying Foundation Sun-Kissed SPF 20.



המייקאפ החדש מיועד להעניק מראה שזוף זוהר באופן מיידי, אבל יחד עם זאת לפורמולה שלו יש תכונות מטפחות, היא מבטיחה לטשטש סימני גיל ועייפות ויש לה גם מקדם הגנה מפני קרני השמש המזיקות בגובה של SPF20. בקיצור: סוג של BB קרם ברונזר!


לדברי החברה, המראה המתקבל מדמה שיזוף כמו אחרי חופשה בת שלוש שבועות תחת השמש בתוך 3 שניות שימוש. הפורמולה של המוצר קלילה ושקופה והיא מכילה אבקות פוקוס רכות האחראיות על אפקט הטשטוש וכן פיגמנטים אינטליגנטים המצופים בפולימר biomimetic filmogenic שמחליק את העור ומעניק לו מראה אחיד. עוד ניתן למצוא בפורמולה: תמצית כלורלה (אצה ירוקה) המשפרת את זרימת הדם ומזינה את העור ותמצית צמח כובע הנזיר המשפרת את הזוהר והחיוניות הטבעיים של העור.


ה- Terracotta Joli Teint מגיע באריזת שפופרת (30 מ"ל) והוא זמין בחמישה גוונים שונים (Clear, Natural, Medium, Dark ו- Ebony), בהתאמה לברונזרים המוכרים בסדרת ה"טרקוטה" של גרלן, כך שניתן לשלב בין שני המוצרים בקלות.

עוד בקולקציה: Terracotta After Sun Cream Tan Booster Complex (מהדורה מוגבלת) – קרם מעצים שיזוף, לשימוש אחרי החשיפה לשמש; Terracotta Sunless tinted self-tanning gel – ג'ל לשיזוף עצמי, ללא חשיפה לשמש; ואפילו מברשת ברונזר מגניבה.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים במהלך אפריל 2014.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails