יום שבת, 22 במרץ 2014

אפטון גירל

הדוגמנית והשחקנית האמריקאית קייט אפטון, שהתפרסמה בעיקר בזכות הופעה בבגד-ים מינימלי כלשהו על כמה משערי המגזין "ספורט אילוסטרייטד", מבססת את מעמדה גם בעולם היופי. היום התבשרנו, כי אפטון בת ה-21 תשמש מעתה כדוברת והפנים של מותג הקוסמטיקה "בובי בראון" – תפקיד אותו מילאה עד כה השחקנית קייטי הולמס.

"נמשכתי לקייט, לא רק משום שהיא יפה להפליא, אלא משום שהיא בריאה, בעלת עור נינוח, בעלת אנרגיה חיובית כל כך והיא אישה שיוצרת כללים משלה, היא אוהבת את החיים וזה הכי 'יפה ועוצמתית'," מסבירה בראון את הבחירה באפטון, כשהיא מתייחסת כמובן למוטו של המותג שלה "Pretty Powerful".

אור הזרקורים לחלוטין אינו זר לאפטון ונראה גם כי השנה האחרונה בכלל מאירה פנים לקריירה שלה. רק לפני כשבוע ימים היא קיבלה את תפקיד השגרירה החדשה והראשונה אי-פעם של מותג האופנה האמריקאי "אקספרס", זאת במקביל להיותה גם הפנים של מותג ההנעלה "סם אידלמן" – תפקיד אותו קיבלה דווקא בזכות המראה ה"עסיסי" שלה, שעורר לא מעט מחלוקות בעולם האופנה, שכידוע מעדיף דוגמניות שדופות יותר. אגב, זה לא הפריע לה לקבל בספטמבר האחרון את תואר "דוגמנית השנה" ל-2013, בטקס שהתקיים במהלך שבוע האופנה בניו-יורק. כמו כן, בחודש שעבר היא הופיעה על השער האחורי של המגזין "ספורט אילוסטרייטד" במסגרת חגיגות 50 שנה להיווסדותו. אפטון צולמה שם בביקיני מזערי, כשהיא מרחפת באוויר בתוך מטוס המשמש לתרגול אסטרונאוטים בתנאים של חוסר כבידה.
כאמור, אפטון תכנס כעת לנעליה של השחקנית קייטי הולמס, מי ששימשה עד כה כשגרירת היופי הראשונה אי-פעם של בובי בראון. "קייט מושכת משום שהיא אישה אמיתית המרגישה בטוחה בעצמה. יש לה אישיות שאנשים יכולים להתחבר אליה, וכזו שבובי התחברה אליה באופן אישי", אומרת מורין קייס, נשיאת בובי בראון. "המותג בובי בראון חוגג 'יופי שהוא להיות מי שאת' בכל צורה שהוא מגיע, ואנו מאמינים שקייט היא ביטוי נוסף של מה שהמותג מבוסס עליו... רעננה, מודרנית, קלאסית ומגניבה."

נראה שאין צורך לציין, שגם אפטון מצידה, מרוצה מאד מתפקידה החדש. "אני נרגשת להיות הפנים של בובי בראון. בובי היא סיפור הצלחה אמריקאי - היא יצרה מותג עולמי מרעיון שנשים יכולות להיות יפות כאשר הן בדיוק מי שהן ואני אוהבת את זה", היא אומרת.
כך או כך, הקמפיין הראשון בכיכובה של אפטון ייחשף רק לקראת יולי 2014. בינתיים נוכל לראות אותה מככבת לצד קמרון דיאז ולסלי מאן בסרט הקולנוע "האשה האחרת", שיעלה לאקרנים בחודש הבא.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails