יום שבת, 29 במרץ 2014

ANTONYM – עכשיו גם איפור!

בדרך כלל, מטעמים בריאותיים ואחרים, אנו נוטים להיות זהירים ומחושבים בכל מה שקשור למה שאנחנו בוחרים להניח על צלחת האוכל שלנו. כשניתנת לנו האפשרות, ברור שנעדיף לאכול מזונות אורגניים שגדלו באופן טבעי, על-פני כאלו שעברו למשל שימוש בחומרי הדברה, פיטום בהורמונים, חומרים משמרים וכיוצ"ב. אם כך, מדוע שלא ליישם זאת גם כשזה נוגע לתיק האיפור שלנו? Antonym, המותג האקולוגי שהביא לישראל את המברשות המדהימות, משיק כאן כעת גם את מוצרי האיפור שלו.



המותג Antonym ("אנטונים"), שמשמעות שמו "דבר והיפוכו", נוסד ב-2010 במיאמי שבארה"ב על-ידי מאפרת הסלבריטאים ילידת צרפת, ואלרי ז'ירו. המותג דוגל בשימוש ברכיבים ובמוצרים טבעיים איכותיים, שנוצרו ללא פגיעה בבעלי חיים ותוך שמירה על הסביבה. למרות האסוציאציה הראשונית שעולה מן המילה "אקולוגי", מדובר פה במוצרים מעוצבים בעלי סגנון שיקי ייחודי וכולם נושאי תו תקן של ארגון ECOCERT.


ז'ירו דאגה לפתח את המוצרים על-פי ה"אני מאמין" האישי שלה – עם פחות פלסטיק והרבה אכפתיות, תוך התאמה ושמירה על הטרנדים האופנתיים. מעצם היותו מותג אקולוגי, ליין המוצרים הינו היפו-אלרגני ומתאים גם לבעלי עור רגיש ביותר. יחד עם זאת, מוצרי האיפור הם בעלי פיגמנט עשיר, המאפשר ליצור מיגוון מראות איפור, החל מהטבעי ביותר ועד מראה ערב קורן וסקסי. כל אריזות מוצרי האיפור מתכלות ועשויות במבוק ואלומיניום, כל המברשות נטולות שיער מן החי.

קולקציית האיפור של Antonym כוללת את המוצרים הבאים:

מייקאפ פודרה אורגני במרקם משיי (180 ₪) – מייקאפ קרמי עשיר, שבתהליך אפיה מיוחד קיבל מרקם אבקתי משיי. המייקאפ מטשטש פגמים ומעניק מראה אחיד וקורן לעור הפנים, ללא תחושת כבדות. מוצע ב-4 גוונים שונים: בהיר, בינוני, בינוני/כהה וכהה.


שפתון עפרון טבעי במרקם משי (90 ₪) – שפתון בעל מרקם חלק עם גימור מבריק, בעל נוסחה מטפחת ומרגיעה הכוללת בין השאר שמן חמנייה, חמאת שיאה אורגנית וויטמינים נוגדי חימצון C ו-A. בנוסף, העפרון עמיד במים ונשאר על השפתיים לאורך זמן. מוצע בשני גוונים: טבעי וקורלי.


עפרון עיניים טבעי (80 ₪) – עפרון בעל מרקם רך וחלק עם פיגמנט עשיר מאד. העפרון ניתן לטשטוש בקלות, אבל יחד עם זאת הוא בעל עמידות גבוהה מאד (גם במים) ואינו נמרח או דוהה במהלך היום. העפרון מתאים לבעלי עיניים רגישות, עשיר ברכיבי לחות ונוגדי חימצון כמו שמן מרובה, תמציות בטוניות של חוחובה, קנדלילה וקרנבואה. בנוסף, העפרון מגיע עם מחדד מובנה בקצהו. מוצע בגוון שחור בלבד.


עוד בין מוצרי המותג: סומק, צלליות עיניים המוצעות בשילוב של צמדים או רביעיות ומסקרה למראה ריסים מלא ודרמטי.


לרגל השקת ליין מוצרי האיפור בארץ, יערוך המותג השבוע (יום רביעי, 02/04/2014) כנס מאפרים ענק באמצעות היבואנית שלו, אשת העסקים והיזמית הצעירה תמר שפירא-ברנשטיין, ובשיתוף פורטל היופי הישראלי Bbeauty שבבעלותה ובניהולה של המאפרת אורית ויזל. אורחת הכבוד באירוע היא לא אחרת מאשר מייסדת המותג, המאפרת ואלרי ז'ירו, שגם תעביר שתי כיתות אומן עם שני מראות עדכניים ושיקיים. בנוסף, מוצרי המותג יוצעו בכנס במחירי מבצע מיוחדים לאירוע עצמו. פרטים נוספים אודות הכנס והרשמה, ניתן למצוא כ-א-ן.

את מוצרי Antonym ניתן להשיג באתר החברה, באתר גלוסיבוקס ובעוד נקודות מכירה נבחרות אחרות.


תגובה 1:

  1. מוצרי החברה ניתנים לרכישה באתר beautybay.com שווה לבדוק מחירים כשהאתר מציע הנחות.
    במקביל לחברות הקוסמטיקה הותיקות,קיימות חברות הקוסמטיקה האורגנית או המינראלית ואם זה כל כך נכון לעור אז כולן צריכות להפסיק להשתמש במוצרים שיש בהם מרכיבים שעלולים להיות מסוכנים לעור בטווח ה ארוך.מעניין סטסטית האם יש מעקב אחרי נפגעות משימוש ממושך באיפור מסוים.אחרי הכל ,כבר הרבה שנים חברות הקוסמטיקה שינו את הפורמולות וזה כדי למזער נזקים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails