יום שבת, 1 בפברואר 2014

Bourjois 123 Perfect CC Cream & CC Eye Cream

בורז'ואה מרחיבה בימים אלו את מיגוון המוצרים שלה עם שני מוצרים חדשים בסדרת ה- "123 Perfect": CC קרם לפנים ו- CC קרם לעיניים.



שני המוצרים החדשים מתוארים כבעלי תכונות מרובות, המשלבים יתרונות של מייקאפ עם מאפיינים מזינים של מוצרי טיפוח. ליין ה-CC החדש נועד למעשה לשפר את מראה העור, לאחד אותו, לתקן את כל הפגמים ולשמור על הלחות שלו. פיגמנטי הצבע המצויים בפורמולה זמינים בשלושה גוונים שונים – כל אחד מהם מיועד לטפל בבעיית עור אחרת: הפיגמנטים האפרסקים מיועדים לטשטש מראה עייף, הפיגמנטים הירוקים מטשטשים אדמומיות והפיגמנטים הלבנים פועלים נגד כתמים כהים.

ה-Bourjois 123 Perfect CC Cream מגיע עם פורמולה קלילה, ללא שומן, המשלבת פיגמנטי צבע זעירים יחד עם תמצית תה לבן ממריצה. הקרם מיועד, כאמור, להסתיר ולטשטש פגמים בעור, להבהיר את המראה שלו ולהחליק את העור. הוא מוצע בארבעה גוונים שונים והוא כולל 15SPF כך שהוא מספק הגנה בסיסית מפני קרני השמש המזיקות. בנוסף, הוא מבטיח לספק לחות לטווח ארוך ושיפור נראה לעין בצבע העור.



ה-Bourjois CC Eye Cream מלווה בקצה סיליקוני גמיש, המבטיח יישום קל ללא מאמץ באיזור העדין שמסביב ומתחת לעיניים. פורמולת הקרם אינה כוללת שומן והיא מגיעה בשלושה גוונים שונים. בנוסף, המוצר ארוז בצורת עט/טוש כך שהוא נוח לנשיאה בתיק כמו גם להוצאת כמות חומר מדוייקת.

2 תגובות:

  1. המ.אפ 123 היה מוצלח בסוגו כך שיש כאן מקדם התחלה מבטיח

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה מאד לגבי המייקאפ מאותה הסדרה

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails