יום שישי, 3 בינואר 2014

MAC Eyeshadow x 15 Palettes Collection (אביב 2014)

בדיוק כשכבר חשבתי שסגרתי בזאת את אובססיית רכישת פלטות ה"ניוד" לאוסף הפרטי והמקצועי שלי, "נחתו על שולחני" הפרטים (והתמונות) אודות קולקציית הפלטות שתשיק מאק במרץ הקרוב. פה הבנתי שאנחנו (חשבון הבנק שלי ואני) לגמרי בבעיה...


הקולקציה מורכבת, למעשה, משתי פלטות בלבד – כל אחת מהן מכילה 15 צלליות בגוונים טבעיים חמים/קרים. חלק מהגוונים הם חדשים, חלקם ממוחזרים וחלקם קיימים בליין הקבוע של המותג:

MAC Warm/ Neutral Eyeshadow x 15 Palette – גוונים חמים/נייטרלים (בתמונה למעלה):
Hey – קורל מטאלי (ולוקס פרל)
Warm Breeze – קורל פסטלי (סאטן)
Gingersnap – ורוד אדמדם כהה (פרוסט)
Dark Brew – שוקולד כהה עם ברק פנינתי ורוד (ולוקס)
Dance In The Dark – חום כהה (מאט)
Brule – בז' קרמי רך (סאטן) (בליין הקבוע)
Vanilla Extract – בז' צהבהב חם רך (פרוסט)
Honey Lust – אפרסק עם נגיעות ברונזה (לאסטר) (בליין הקבוע)
Amber Lights – חום אפרסקי עם שימר (פרוסט) (בליין הקבוע)
Saddle – חום כתמתם מוזהב (מאט) (בליין הקבוע)
Lemon Tart – זהב מטאלי (ולוקס פרל)
Butterfudge – מוקה בינוני עם ברק פנינתי מוזהב (סאטן)
Creative Copper – זהב פרוסטי (לאסטר)
Unwind – זית מלוכלך (ולוקס פרל)
Divine Decadence – ברונזה רך (וולווט)

MAC Cool/ Neutral Eyeshadow x 15 Palette – גוונים קרים/נייטרליים:
Flounce – ורוד לבנבן גירי (מאט)
Sweet Allure – ורוד בהיר רך (סאטן)
Sun Tweaked – קורל פרוסטי רך (סאטן)
Blackberry – חום שזיפי-בורגונדי שקט (מאט) (בליין הקבוע)
After Dusk – ורוד אדמדם בינוני עם ברק פנינתי (ולוקס פרל)
Pick Me Up – שנהב חיוור (מאט)
Crushed Clove – זית מוזהב בינוני (פרוסט)
Cozy Grey – אפור קר (מאט)
Deception – זהב שוקולדי (פרוסט)
Brun – חום מושחר שקט (סאטן)
Silver Fog – לבן עם ברק פנינתי כסוף (לאסטר)
French Clay – אפור לבנבן פרוסטי (פרוסט)
Cumulus – פחם אפרפר בינוני (פרוסט)
Pearled Earth – אפור כחלחל כהה (ולוקס פרל)
Black Tied – שחור עם נצנצים כסופים


הקולקציה תושק תחילה בחנויות הפרו בארה"ב וזה יקרה כבר ב-9 לינואר 2014. מאוחר יותר, בחודש מרץ 2014, ניתן יהיה להשיגה גם בשאר העולם.


8 תגובות:

  1. את יכולה להעריך מה מחירן? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת קשה לי להעריך כי אני לא מכירה מוצר דומה של המותג כדי להשוות אותו אליו.
      מבטיחה לנסות לברר ולעדכן את הפוסט בהקדם.

      מחק
  2. זהו, בדיוק מה שבאתי לשאול... מה יהיה המחיר שלהן? רק מתוך סקרנות....

    השבמחק
  3. תגידי מה עשית אני כמו פאפי מזילה רירים עכשיו באמת עכשיו אשלח לך את סגן מנהל הסניף לעונש על החשבון עשית לי חשק על הפלטה השנייה..בטח לא יהיה זול ורק מקווה שיהיה הנחה..

    השבמחק
    תשובות
    1. את במצב טוב, כי אני חומדת את שתי הפלטות!!
      אז תעצרי, בבקשה, את סגן מנהל הסניף שלך - אני בטוחה ששלי כבר יעשה את העבודה... :(

      מחק
  4. כל כמה שאני אוהבת צלליות חיות וצבעוניות, ככל שחולפות השנים אני מתחברת לניודים שמחמיאים לצבעי וכובד עפעפי.
    פלטות בכללי אני לא אוהבת אלא מעדיפה סטים בנוחות נשיאה בתיק אבל אלא מעלה פשוט מושלמות.
    (אני עדיין לא רובוט, למקרה שמישהו תהה)

    השבמחק
    תשובות
    1. עם גווני הניוד אי-אפשר לטעות יותר מידי - הם מחמיאים לכל אחת.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails