יום רביעי, 22 בינואר 2014

רשת מרפאות העור והאסתטיקה דר' אלמן מתרחבת

רשת מרפאות העור והאסתטיקה בראשותה ובבעלותה של ד"ר מוניקה אלמן מזה 20 שנה, התחדשה לאחרונה בסניף חדש בתל-אביב, במתחם G צמרת. הסניף החדש מצטרף לשני הסניפים האחרים של הרשת, שממוקמים בחיפה ובראשל"צ.


הרשת נותנת מענה בתחום רפואת העור והאסתטיקה בהתאמה מדוייקת לכל מטופל, עם מיגוון רחב ומקיף ביותר של טיפולים, ביניהם: פילינג, יישור ומילוי קמטים, טיפול בצלקות, טיפול באקנה, הסרת כתמים, טיפולים למיצוק העור, טיפולי חמצן, הסרת קעקועים, הסרת שומות, הסרת שיער, טיפול בצלוליט (LPG), טיפולי אנטי-אייג'ינג וכן טיפולים קוסמטיים משלימים. כל הטיפולים מבוצעים תוך הקפדה על כל אמצעי הבטיחות הרפואיים והמקצועיים הנדרשים ובשימוש בחומרים ומכשירים בטוחים נושאי תקן FDA ו- CE.

ד"ר מוניקה אלמן

את הרשת מנהלים ד"ר מוניקה אלמן – מומחית בעלת שם עולמי לרפואת עור, וד"ר אריה אלמן – רופא משפחה, המכהן כמנכ"ל הרשת. השניים משלבים מצויינות טיפולית וחדשנות טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על שמירת ערכים של רגישות ואנושיות. לדברי ד"ר אלמן, "ליופי הישראלי מאפיינים ייחודיים כתוצאה ממיזוג הגלויות, דבר שמצריך מהמטפל הבנה מעמיקה ומומחיות רבה בהתאמת הטיפולים הנכונים ביותר. לעיתים טיפול שנראה קוסמטי ופשוט אינו כזה ויש לקחת בחשבון את כל המשתנים לפני בחירת הטיפול המתאים."

זה המקום לציין, שד"ר אלמן הינה חלוצת מבצעי טיפולי הלייזר האסתטיים בישראל, עוד מאז 1995, ויש לה חלק נכבד מאד בתחום הרפואה האסתטי בכלל, בעקבות מחקרים וניסויים קליניים פורצי דרך שהיא ביצעה. אבל חבל להכביר במילים ועדיף לתת לד"ר אלמן להציג את עצמה:


אגב, אם פניה של ד"ר אלמן מוכרים לכם, זה בוודאי מכיוון שהיא אורחת מבוקשת בתכניות אירוח שונות בטלוויזיה, כמומחית בתחומה.

פרטים נוספים אודות הטיפולים הניתנים ברשת ד"ר אלמן, ניתן למצוא באתר הרשת או בדף הפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails