יום שישי, 10 בינואר 2014

דרמלוג'יקה מציגים: אניה בוקשטיין במהדורה מוגבלת ומכופלת

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית dermalogica רואה בפרזנטורית שלה, השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין, יותר מאשר סתם פנים יפות והיא דואגת לפרגן לה באמצעות שיתוף פעולה ייחודי ויוצא דופן ואפילו מארגנת לה הפתעה מיוחדת מאד.


במסגרת שיתוף הפעולה, הוציאו שני הצדדים מהדורה מיוחדת של אלבום הבכורה של בוקשטיין, שעוצבה במיוחד עבור דרמלוג'יקה ותשווק בנקודות מכירה מובחרות של המותג בארץ. המהדורה המיוחדת כוללת סט צילומים מרהיב של הזמרת לצד מדריך תכשירים מוסיקלי בצורת כרטיסיות, שמחליף את חוברת המילים המסורתית המצורפת בדרך-כלל. לכל שיר באלבום הוצמד אחד מהתכשירים של המותג עם הסבר קצר אודותיו ואף טיפים וחוויות שימוש אישיות של בוקשטיין מהשימוש במוצר.


את המהלך הלא שגרתי הנ"ל מסביר יריב מייק, מנכ"ל ובעלים של דרמלוג'יקה ישראל, כדרך נוספת לבטא את החיבור העמוק שנוצר בין המותג לבוקשטיין, שמצהירה על עצמה כמשתמשת וותיקה במוצרי דרמלוג'יקה, עוד הרבה לפני שקיבלה על עצמה את תפקיד השגרירה של המותג.


את השקת האלבום המשותף חגגה הנהלת המותג יחד עם בוקשטיין באירוע מתוקשר בו נכחו, בין השאר, כמה מחברותיה המפורסמות של הזמרת שבאו לפרגן לה, ביניהן נינט, גלית גוטמן, יובל שרף, קרן מור גילת אנקורי ועוד. במהלך האירוע הפתיע מייק את בוקשטיין הנרגשת, כשחשף מהדורה חגיגית של ה- Daily Microfoliant פילינג האורז המפורסם של המותג, המוקדשת לבוקשטיין ונושאת גם את תמונתה. ככה נראו רגעי החשיפה, כפי שצילמה חברתי מרינה מהבלוג שגיאות:



יש לציין, שמדובר בצעד מאד יוצא דופן בתולדות המותג, הידוע ככזה שבדרך-כלל אינו מאמין בצורך בפרזנטורים לפרסום מוצריו. אבל במטה העולמי של דרמלוג'יקה אהבו מאד את היוזמה השיווקית שמנהיגה החברה בישראל ואת העובדה שבוקשטיין, כאמור, משתמשת "מכורה", והפיקו מספר מצומצם ביותר של 2,000 עותקים בלבד שיוצעו למכירה החל מהחודש ועד גמר המלאי, תמורת 338 ₪ ליחידה.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי
Bbeauty.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails